• Jhaa, kidzz.
    Eerst hd ik zoiets hierzoo van; 'Jhaa ze zulln datwel niet menen van wat ze op Werchter Boutique gingen doen als Zornik op het podium kwam maar toch hebben lage kinders, ik weet net of ze hier zitten maar toch moet ikit zeggen! Sorry als alles ier gezeik is voor jullie maa dat heet Mening.

    Dus mensen, we denkn ff leuk en stoer te doendoor andere mense hun pret e vergallen op een concert? Omg sorry maar op Werchter Boutique waren heel erg veel TH fans zo laag! Ik schaamde me er zelfs tussen. Like; Koen Buyse, de zanger van Zornik, mijn favo groep had iets slecht gezegd over TH. Start er hier iemand een topic over van; 'Jhaa als Zornk op Werchter Boutique optreed, dan gaan we allemaa Tokio Hotel en Boeh er tussndoor roepen!' You know, ik dacht dat het een grapje was ofsoo maar ik stond daartussen aldie gefreakte kinders, beginnen ze tijden Zornik opeens 'Tokio Hotel!' en 'Boeeeh!' te roepen. Sorry maar persoonlijk vind ik dit er kinda over niet? C'mon, alle Zornik fans dieer waren,heb je hun horen tussen TH roepen 'BOEEEH!' of 'Wijfen! Julliestinken!' ofsoo? Needachthet niet! Wij, Jhaa wij Zornik fans, ik vind dat wij duizendkeer meer zoveel respect hebben dan deg gemiddelde TH-Fan. Like, gaan jullie ookzo expres een ticket voor Rihanna ofsoo kopen m haar te gaan kleineren voor lelijk wijf omdat ze iets over TH zei? Dnk hier ff over na en zoek dit op in de woordenboek;
    R.E.SP.E.C.T!
    Leer het vanbuiten, en kom aar mij terug als je eindelijk doorhebt wat het betekend.

    Annelies is don talking shit.

    Andere bands uitjoelen en haten is gewoon focking kansloos. Die band gaat echt neit stoppen omdat er een paar kleine koters boe staan te roepen ;p


    En toen deed Raquel haar mond open x]

    Ik was er niet bij, maar inderdaad wel érg kinderachtig.


    -

    ik was op Werchter Boutique. Maar toen Zornik optrad heb ik oowk niet 'booeh' zitten schreeuwen ofsow. dat vind ik respectloos. ik zou 't oowk niet leuk vinden als ze dat zouden doen wanneer TH<3 zou optreden ..

    <3.

    (...)

    En toen deed Raquel haar mond open x]

    Is toch zo XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Koen zei zo, Ja ng 8 nummers en dan komt Tokio Hotel en iedereen begon te kressen, en ik stond daar, Toen anders geen repect voor zornik :O


    Your Butt is Mine!

    niet alle TH<3 fanzz zjin zo -.-

    <3.

    niet alle TH<3 fanzz zjin zo -.-

    <3.

    Das waar ik ben zo niet (A)


    Your Butt is Mine!

    Ik ben zo zeker niet! Ik vind TH nogwel goed maar Zornik gewoon beter. En ik geef niet alleen Zornik als voorbeeld. Er zijn duizende andere dingenenzoo.

    Omg, hoe diep kun je zinken:\
    Dit, hier heb ik gewoon geen woorden voor, dit is gewoon té zielig, en gewoon ** niet normaal.
    x.


    ok

    Ik dacht eerst ook dat ze een grapje maakten, tot we daar op WB stonden en iedereen ook effectief Boeh ging roepen. Ik was zó kwaad. Sommige TH-fans waren zelfs kwaad op mij en m'n vriendin omdat we ook voor Zornik gingen!
    Sommige TH-fans roepen overal maar van "Huuuh heb respect voor ons! Iedereen z'n eigen smaak!" maar als het erop aan komt, hebben ze zelf ook geen respect voor anderen.


    One man's fun is another's hell.

    Dat gaat inderdaad te ver. Je hebt ontzettend gelijk.


    Life is hard and then we die

    Ik dacht eerst ook dat ze een grapje maakten, tot we daar op WB stonden en iedereen ook effectief Boeh ging roepen. Ik was zó kwaad. Sommige TH-fans waren zelfs kwaad op mij en m'n vriendin omdat we ook voor Zornik gingen!
    Sommige TH-fans roepen overal maar van "Huuuh heb respect voor ons! Iedereen z'n eigen smaak!" maar als het erop aan komt, hebben ze zelf ook geen respect voor anderen.


    That's the truth. En dát is het hem net! TH fans roepen wel van; 'Jaah jullie hebben geen respect voor ons!' Maar langs de andere kant, heebben zij ook nul komma nul respect voor ons.


    Give me a long kiss goodnight

    Als mensn iets zoudn zeggn ovrr Th, dan zijn er van die overdreven fans die daar oppeens woest op zouden reageren!! oO
    Maar het is dan wel zoooo heeeel kinderachtig om dan het zelfde te doen bij zornik..
    Komaan!! Mensen hebben een eiggen style && sommigen vindn Zornik goe && somigen vindn ze slecht! --
    maar roep dan tenminste geen boe, want als de zornik fans da zoudn doen zijn ze oppeen kinderachtig && zielig?? --


    Heb niets tegen Zornik && ook niets tegen TH dus zeg niet da ik Zornik sta te verdedigen...


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    That's the truth. En dát is het hem net! TH fans roepen wel van; 'Jaah jullie hebben geen respect voor ons!' Maar langs de andere kant, heebben zij ook nul komma nul respect voor ons.

    Aah hier vind ik tenminste mensen die dezelfde mening hebben als ik x)


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Aah hier vind ik tenminste mensen die dezelfde mening hebben als ik x)
    Uhu me 2 ^^


    Life is hard and then we die