Jhaa, kidzz.
Eerst hd ik zoiets hierzoo van; 'Jhaa ze zulln datwel niet menen van wat ze op Werchter Boutique gingen doen als Zornik op het podium kwam maar toch hebben lage kinders, ik weet net of ze hier zitten maar toch moet ikit zeggen! Sorry als alles ier gezeik is voor jullie maa dat heet Mening.
Dus mensen, we denkn ff leuk en stoer te doendoor andere mense hun pret e vergallen op een concert? Omg sorry maar op Werchter Boutique waren heel erg veel TH fans zo laag! Ik schaamde me er zelfs tussen. Like; Koen Buyse, de zanger van Zornik, mijn favo groep had iets slecht gezegd over TH. Start er hier iemand een topic over van; 'Jhaa als Zornk op Werchter Boutique optreed, dan gaan we allemaa Tokio Hotel en Boeh er tussndoor roepen!' You know, ik dacht dat het een grapje was ofsoo maar ik stond daartussen aldie gefreakte kinders, beginnen ze tijden Zornik opeens 'Tokio Hotel!' en 'Boeeeh!' te roepen. Sorry maar persoonlijk vind ik dit er kinda over niet? C'mon, alle Zornik fans dieer waren,heb je hun horen tussen TH roepen 'BOEEEH!' of 'Wijfen! Julliestinken!' ofsoo? Needachthet niet! Wij, Jhaa wij Zornik fans, ik vind dat wij duizendkeer meer zoveel respect hebben dan deg gemiddelde TH-Fan. Like, gaan jullie ookzo expres een ticket voor Rihanna ofsoo kopen m haar te gaan kleineren voor lelijk wijf omdat ze iets over TH zei? Dnk hier ff over na en zoek dit op in de woordenboek;
R.E.SP.E.C.T!
Leer het vanbuiten, en kom aar mij terug als je eindelijk doorhebt wat het betekend.
Annelies is don talking shit.
-
8 dec 2008 - 18:088 dec 2008 - 21:00
Als mensn iets zoudn zeggn ovrr Th, dan zijn er van die overdreven fans die daar oppeens woest op zouden reageren!! oO
Maar het is dan wel zoooo heeeel kinderachtig om dan het zelfde te doen bij zornik..
Komaan!! Mensen hebben een eiggen style && sommigen vindn Zornik goe && somigen vindn ze slecht! --
maar roep dan tenminste geen boe, want als de zornik fans da zoudn doen zijn ze oppeen kinderachtig && zielig?? --
Heb niets tegen Zornik && ook niets tegen TH dus zeg niet da ik Zornik sta te verdedigen...
Ik deel je mening , en ben fan van allebei ^^
Maar soms schaam ik me echt om mede- tokio hotel fans. Op TMF Awards dit jaar bv. God. Ik schaamde me dood voor al die mensen. Met zo'n medefans, durf je toch niet eens zeggen "ik ben ook TH-fan" ?One man's fun is another's hell.
8 dec 2008 - 21:03(...)
Aah hier vind ik tenminste mensen die dezelfde mening hebben als ik x)
Jhaa ik ook. Maar lieve schatten, ik ben FISHSTICK, de opstarter van dit topic hé x]Give me a long kiss goodnight
8 dec 2008 - 21:05is da egt gebeurd:O
hoe laag kan je zinken....Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
8 dec 2008 - 21:058 dec 2008 - 21:098 dec 2008 - 21:13>< volgens mij zijn 'sommige' Zornik-fans nog lager dan TH-fans, bv;
een 'vriendin' van me is fan van Zornik oké, ik van Tokio Hotel, alles nog bon, maar na een tijd begon ik meer T-shirts van Th te dragen enz. Ze begon me meer uit te schelden en ze sloot me zelfs buiten, ik had altijd maar met haar meegesproken als ze over Zornik begonnen te kakken tegen haar, zij zei nooit iets als ze over Tokio Hotel begonnen, C'mon, dat noem ik nou ook niet respect!
En dat is maar 1 voorbeeld >< Maar bon ieder zo zijn mening zullen we maar zeggen."You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
8 dec 2008 - 21:16>< volgens mij zijn 'sommige' Zornik-fans nog lager dan TH-fans, bv;
een 'vriendin' van me is fan van Zornik oké, ik van Tokio Hotel, alles nog bon, maar na een tijd begon ik meer T-shirts van Th te dragen enz. Ze begon me meer uit te schelden en ze sloot me zelfs buiten, ik had altijd maar met haar meegesproken als ze over Zornik begonnen te kakken tegen haar, zij zei nooit iets als ze over Tokio Hotel begonnen, C'mon, dat noem ik nou ook niet respect!
En dat is maar 1 voorbeeld >< Maar bon ieder zo zijn mening zullen we maar zeggen.
We hebben natuurlijk ook nooit gezegd dat Zornik-fans heilig zijn.
Je hebt overal uitzonderingen.One man's fun is another's hell.
8 dec 2008 - 21:16(...)
We hebben natuurlijk ook nooit gezegd dat Zornik-fans heilig zijn.
Je hebt overal uitzonderingen.
Ja dat is waar >< Ik schaam me zeg maar soms ook voor Tokio Hotel fans"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
8 dec 2008 - 21:21iCk was er Ookk,,én het eenige wat iik heb gehoord was tOen Koen vroeg om stiil te zijn dat iedereen plots tokio hotel begon te roepen,toen zee koen 'iis tokio hotel stilzijn?'
ik viind dat hij er nog koel is over gegaan...
maarjah,maakt niet uit
x')
xWe were bOrn fOr Love! ^^
8 dec 2008 - 21:25iCk was er Ookk,,én het eenige wat iik heb gehoord was tOen Koen vroeg om stiil te zijn dat iedereen plots tokio hotel begon te roepen,toen zee koen 'iis tokio hotel stilzijn?'
ik viind dat hij er nog koel is over gegaan...
maarjah,maakt niet uit
x')
x
Ik vond het vet zielig. Kom op. Je staat daar trots, met je band, een optreden te geven, begint iedereen opeens de naam van een andere band te roepen >_< Hoe haalden ze het in hun kóp?!One man's fun is another's hell.
8 dec 2008 - 21:29(...)
Ik vond het vet zielig. Kom op. Je staat daar trots, met je band, een optreden te geven, begint iedereen opeens de naam van een andere band te roepen >_< Hoe haalden ze het in hun kóp?!
jah,gewOon vetzieliig,iik heb toen Zornik gerOepen
maarjah,iik kwam niet boven al dii fans uit,jammer <_<
iCk vond het zupper zieliig
iik vind dat we ze een mail moeten sturenx')
xWe were bOrn fOr Love! ^^
8 dec 2008 - 21:31(...)
jah,gewOon vetzieliig,iik heb toen Zornik gerOepen
maarjah,iik kwam niet boven al dii fans uit,jammer <_<
iCk vond het zupper zieliig
iik vind dat we ze een mail moeten sturenx')
x
Ik riep ook mee, en m'n vriendin ook ^^
En m'n vriendin had toen al een mail gestuurd, en ze kreeg antwoord. Koen bedankte haar voor de mail (en ik weet niet meer wat er verder eigenlijk in stond)
One man's fun is another's hell.
8 dec 2008 - 21:32(...)
Ik riep ook mee, en m'n vriendin ook ^^
En m'n vriendin had toen al een mail gestuurd, en ze kreeg antwoord. Koen bedankte haar voor de mail (en ik weet niet meer wat er verder eigenlijk in stond)
iCk ga Ook een Mail sturen
hOe moet je dat dOen ?, x')
Haha iCk ben gewOon dOmWe were bOrn fOr Love! ^^
8 dec 2008 - 21:34(...)
iCk ga Ook een Mail sturen
hOe moet je dat dOen ?, x')
Haha iCk ben gewOon dOm
Eeehm. Ik weet het fanmailadres niet meerOne man's fun is another's hell.
8 dec 2008 - 21:35