• Ik doe meestal mijn haar in een vlecht, anders kan ik het de volgende dag niet goed borstelen, en aangezien mijn hoofdhuid volgens mij overdreven overgevoelig is, moet ik niet teveel knopen krijgen.^^.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gewoon los (: Maar eigenlijk maakt dat bij mij niet zoveel uit. Want om stomme redenen moet ik m'n haar wel elke dag wassen. Enja dat is slecht I know. Maar als ik het 1 keer niet was, kan je er na een uur al friet in bakken, zo vettig. ö

    Mijn haar word ook best wel snel vet,...^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zie wel
    Als ik met losse haren in bed stap oke, als ik met een vlecht in bed kan ook nog, boeit me niet egt want de volgende ochtend kan ik het gewoon makkelijk uitkammen (heb best dun haar-.-')


    My fairytail stinks, does yours?

    Los, en dan zit het voor geen meter als ik opsta.. En het ergste is: Mijn haar zit altijd goed als ik naar bed moet -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Los, en dan zit het voor geen meter als ik opsta.. En het ergste is: Mijn haar zit altijd goed als ik naar bed moet -_-'

    ö Same here. Meestal zit het pas helemaal in vorm als ik moet gaan slapen >_<


    One man's fun is another's hell.

    Los, en dan zit het voor geen meter als ik opsta.. En het ergste is: Mijn haar zit altijd goed als ik naar bed moet -_-'


    ja bij mij ook, of in de vakantie als niemand het ziet --'


    You're a star in heaven.

    los

    meestal in een staart of knotje, en soms los.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    gewoon los ^^
    als ik mijn haar in een staart doe , is mijn haar de volgende dag te stijl en da wil ik nie xD

    n nen dot f staart en haar naar achter as k ut ni doen en smorges opsta en sliep me me haar los dan staat ut helemaal recht O.o

    staartje x'D
    [ik heb ook een overgevoelig hoofdhuid :S]


    Love the way you hate me.

    Gewoon los. Lekker simpel en makkelijk. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    staart (A)


    You can never wear to much black

    ik doe een vlecht want anders zitten er knopen in!>,< dat is echt irritant en ik heb dan nog best lang haar dus dat is echt irri dan!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Los xD


    We can only learn to love by loving.

    Meestal los, ik erger me aan die rekker anders in het midden van de nacht =].


    Tanya is de beste.