• de meeste mensen hier. die verwijderen om de zoveel dagen al hun quizen binst dat ze super veel gemaakt zijn dat snap ik niet. :s
    owja en of-topic moet ik verder gaan met mijn nieuwste quiz?


    Lost in your eyes.

    ^^ ik ook niet.
    ik heb se nu op geinactiveerd staan omdat ik geen sin meer heb in schrijven de laatste tijd. en omdat ik probeer een heel lang verhaal te schrijven. en als dat af is komt Q pas weer.


    We can only learn to love by loving.

    haha x3
    ja dat is indd zo en het is vet iirritant.


    You move me ......... Kurt

    Mischien omdat hun inspiratiebron opdroogt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mischien omdat hun inspiratiebron opdroogt.


    Dat kan ook n_n had ik ook met sommige series en die heb ik nu ook nit meer


    We can only learn to love by loving.

    Mischien omdat hun inspiratiebron opdroogt.
    dan moeten ze het toch niet verwijderen. ze kunnen het laten staan en na een tijdje dan weer verder doen. het enigste wat iritant is dat al die quizen op en bloot op je profiel staan. echt dat verpest je profiel vind ik persoonlijk.


    Lost in your eyes.

    (...) dan moeten ze het toch niet verwijderen. ze kunnen het laten staan en na een tijdje dan weer verder doen. het enigste wat iritant is dat al die quizen op en bloot op je profiel staan. echt dat verpest je profiel vind ik persoonlijk.

    ja he?! dat is pas vervelend!
    dat ze die wegdoen en de serie's laten staan ...
    of een link naar je quizlets.
    Ik erger me er ook aan. O____e


    You move me ......... Kurt

    tjaah miss zijn sommige mensn daar te leeg voor xD


    live your own life

    ik heb nog nooit een quiz verwijdert het maakt me niet uit als ze maar door 2 mensen gemaakt worden XD

    Ik laat mijn quizzen meestal wel online staan. Maar heel veel van 2 jaar geleden zijn verwijdert, omdat ze toen nog uit de harses van een levenloze 11 jarige waren gemaakt.