• Ja, het lijkt wel dat mijn quizlet vriendjes mij negeren behalve Nicol :3

    xox' <
    3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jij miss niet, maar genoeg mensen doen dat wel, ze slijmen, ijn het altijd met me eens, hebben hetzelfde als mij, hebben ook ineens een slapend been. nou sorry hoor maar flikker dan gewoon op, want dan wil je gewoon aandacht van me, het is niet dat als je met me ongaat dat je ook ineens popu ben,ik ben niet popu alleen durft niemand iets tegen me te zeggen[/sorry ik ben heel erg chagrijig]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja netzo als deadxhead zegt je mag wel met mij praten (A) xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    :] Thanks en het maakt niet uit dat je me niet kent ik ken je alleen van het forum een beetje enzo.


    OOh okxD

    Zo te zien maakt iedereen nu een praatje dan doe ik het ookxD

    hOiihOiixD

    Jij miss niet, maar genoeg mensen doen dat wel, ze slijmen, ijn het altijd met me eens, hebben hetzelfde als mij, hebben ook ineens een slapend been. nou sorry hoor maar flikker dan gewoon op, want dan wil je gewoon aandacht van me, het is niet dat als je met me ongaat dat je ook ineens popu ben,ik ben niet popu alleen durft niemand iets tegen me te zeggen[/sorry ik ben heel erg chagrijig]

    dat is egt lullig....
    mij kan je vertrouwen... ik gebruik nooit iemand
    ik weet zelf ook hoe het voelt...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jij miss niet, maar genoeg mensen doen dat wel, ze slijmen, ijn het altijd met me eens, hebben hetzelfde als mij, hebben ook ineens een slapend been. nou sorry hoor maar flikker dan gewoon op, want dan wil je gewoon aandacht van me, het is niet dat als je met me ongaat dat je ook ineens popu ben,ik ben niet popu alleen durft niemand iets tegen me te zeggen[/sorry ik ben heel erg chagrijig]

    Maar Hunny nu heb je wel gelijk en like ik durf wel tegen je te praten. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    OOh okxD

    Zo te zien maakt iedereen nu een praatje dan doe ik het ookxD

    hOiihOiixD

    Hai :3 x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iedereen is lief hier :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iedereen is lief hier :3


    Misschien komt dat omdat de kerst begonnen isxD

    (...)

    Misschien komt dat omdat de kerst begonnen isxD

    Kerst is vrede op aarde en liefde aan elkaar x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weet ik (A)


    Give me a long kiss goodnight

    :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.