• Hooi.

    Njhaa, die site, is die te vertrouwen?
    Cuzz, 'n vriendin wil daar een dvd ofzo bestellen, maar je moet je rekeningnummer invullen, en normaal hoeft dat niet.

    Dus is dat eigenlijk wel te vertrouwen?
    Danke.

    jaa.
    heb er zo vaak iets besteld :p


    -

    Jaah, mijn pa koopt daar vaak dinges op en die zijn altijd toegekomen, heel en niet kapot x3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, hoe willen ze anders het geld van je rekening afhalen? x'D Ze komen niet langs om geld te vangen. Ze zullen gek zijn.

    Ik bestel heel veel daar en ik heb geen problemen gehad.

    ja is helemaal veilig =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, ik heb er nooit problemen meegehad, en heb er zelfs ooit een gesigneerde THsingle gewonnen, lijkt me prima dus.


    blame the bully.

    Nee, dude! Niet te vertrouwen!


    Bored.

    ja, bol.com is te vertrouwen. Ik heb er nooit problemen mee gehad:).


    I am an idiot, I move.

    Nee, dude! Niet te vertrouwen!

    hoezo..
    slechte ervaringen ermee?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    I don't know *

    x']


    A. ikmisje.

    Ik heb dr ooit 1 keer iets bestelt (de vorige TH dvd) en dat lag de volgende dag voor 12 uur smiddags op de deur mat :D Helemaal heel en perfect XD

    Ik bestel daar al mijn cd's 8)


    -

    wij hebben de nieuwe TH dvd bestelt en om half 4 belde ik mam vanuit school en toen zij ze dat ie er was :D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik koop alleen máár via bol.com. Tuurlijk is dat te vertrouwen. Ze kunnen niets van je rekening afschrijven behalve als jij daarmee akkoord gaat. En daar doet bol.com niet aan. Dat is om de accept giro te kunnen adresseren. Ik zou wel even toestemming vragen aan je ouders, beter is nog, samen met je ouders even bestellen. Geld ook voor je vriendin;)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze maken reclame via tv, dus ik neem aan dat het wel te vertrouwen is. Denk dat ze eerst de betrouwbaarheid van dergelijke sites nachecken en daarna pas het promotiebeleid toestaan..


    No growth of the heart is ever a waste

    Bol.com is totally te vertrouwen. Ik ben Belg en koop ook via Bol. _O_