• Heej,

    Ik had laatst een leuke jongen ontmoet en toen kreeg ik zijn msn en nummer. We zaten steeds heel gezellig te kletsen en we hadden wat afgesproken en toen kreeg ik echt het idee dat hij mij leuk vond, maar opeens is hij nooit meer op msn en als ik hem een smsje stuur stuurt hij niets terug.
    Nu heb ik zegmaar het gevoel dat ik iets fout heb gedaan. Ik weet echt totaal niet meer wat ik moet doen.
    misschien kunnen jullie me helpen, want ik ben echt ten einde raad...

    ik hoop dat jullie reageren (flower)

    XxX


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    niemand weet zo te zien wat ik moet doen? :(


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Ag laat hem..
    Zoiets is mij ook een keer gebeurt hoar ,, XD
    Gewoon overheen zetten en iemand anders zoeken.
    Dan is hij het niet eens waard..
    EN ik weet dat het makkelijk gezegt is dan gedaan om iemand uit je hoofd te zetten , maar je zal het tog moeten proberen ,en stuur anders en mail en vraag het hem ,, Mieschien reageert hij,, zoniet.. Gewoon proberen te vergeten (A)

    Het in elk geval niet op jezelf steken meid!
    Jij hebt duidelijk niets fout gedaan.
    Het klinkt misschien typisch&idioot, maar waarschijnlijk is hier een perfect logische verklaring voor: is bijv z'n belwaarde op, en mag/kan hij niet meer op de pc.
    Woon je in Nederland of België? In België hebben nu veel mensen examens (Nederland weet ik niet...) dus misschien heeft-ie het wel heel druk met school.
    Ik zou hem 's een mailtje sturen. Daarvoor heeft-ie geen geld nodig en vanals hij tijd heeft, stuurt hij wel iets terug!
    GoodLuck xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    dankje dat jullie gerageerd hebt :)
    ik denk ook dat het beter is dat ik hem uit mijn hoofd zet...
    ach ja, het was ook te mooi om waar te zijn..
    dan ga ik hem misschien vanavond een mailtje sturen, kijken of hij dan wel reageerd :)

    edit: hij woont in Nederland


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Bellen?


    No growth of the heart is ever a waste

    1. stuur een mail
    2. stuur nog een sms
    3. bel hem
    4. vergeet hem


    just love me !

    Niet zo druk over maken. Als hij je echt leuk vindt, komt hij zelf wel een keer terug.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Nana,
    Lievurd
    Maak je niet zo druk, loop niet zo achter hem aan. Hij zal het vast moeilijk hebben met zijn theoriexamen... Hij krijgt mss een herkansing en zal daardoor minder aanwezig zijn.
    Heb gewoon wat geduld.
    (K)
    Beb sprak ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Jij hebt niets fout gedaan, hij is gewoon een lul.


    Life is hard and then we die

    Vraag waarom hij niets meer heeft gestuurd of niets meer zegt op msn op een of andere manier!
    Mss heeft hij ff geen tijd! offzo, het zal waarschijnlijk een logische verklaring hebbe ^^


    Your Butt is Mine!

    jongens xD ik snap ook niks van ze x')

    jeuj 600 ste post!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.