• NA HET LEZEN WEL REACTIE PLAATSEN PLEASE !!


    mensjess!

    ik maak een serie alleen ik heb een titel nodig?
    Het is een BillLovestory !!

    Bill krijgt met een meisje die ze heel lang geleden op vakantie een x zijn tegen gekomen !
    Hij komt haar tegen in de stad en hij is opslag verliefd.
    ze gaan dingen afspreken ,,
    Na 4 x afspreken komt Bill er achter dat ze een vriend heeft..
    daarom zijn de afspraakje alleen maar in het geheim verder..
    Zo blijkt dat dat meisje verliefd op Bill wordt..
    Ze krijgen een geheime relatie..


    iemand idee ??


    help please!

    waar gaat het over ?
    Anders kan ik wel 1000 duisende titels verziine, maar veel izn heeft hetr niet, als ik niet weet waar het voer gaat he.


    Dunno ><

    Bill Love story

    Maja, Bill Love Story. Heb je niet meer info fso? Das moeilijk om daarover bepaalde titel te maken als je niet weet waarover het verhaal echt gaat. Je kan de titel niet aanpassen aan het verhaal dan...[Ik doe dat toch altijd, of omgekeerd^^]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maja, Bill Love Story. Heb je niet meer info fso? Das moeilijk om daarover bepaalde titel te maken als je niet weet waarover het verhaal echt gaat. Je kan de titel niet aanpassen aan het verhaal dan...[Ik doe dat toch altijd, of omgekeerd^^]

    jah, ik schrijf meestal éérst het verhaal en daarna bedenk ik pas de titel..
    of heb je nog geen verhaal geschreven? ö


    Als je maar een ananas hebt..

    er is tekst bij ! kijk boven aan~~

    Our secret


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Our secret



    goedidee;)

    anders nog?

    my secret love bill

    ofzo?
    geen ideeXD

    xx ilse

    2 Guys + 1 Girl = Big Problem


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    THIS IS A BIGPROBLEM :P:P

    haha ik weet egt niks
    x

    Our secret


    dankje FishChips


    dat wordt hem <3

    (...)

    dankje FishChips


    dat wordt hem <3

    :) Graag gedaan hoor


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    kweet geen titel sorry!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.