• Ik ben het Zat dat mensen altijd vooroordelen over Tokio Hotel
    Ik ben het Zat dat mensen me raar aankijken als ik een TokioHotel t-shirt of trui aan heb.
    Ik ben het Zat dat mensen denken dat alleen gothics fan van TH zijn.
    Ik ben het Zat dat de vrouw achter de toonbank me aanstaard of ik in het gekkenhuis hoor als ik een th magazine koop.
    Ik ben het Zat dat er in de 4e vandaag een hel uitbrak toen er naar een liedje van th geluisterd bij duits moest worden.
    Ik ben het Zat dat er niemand luister als ik vertel dat ze meer zijn dan alleen 1 wijf met 3 onverzorgde vrienden.
    Ik ben het Zat dat ze achter me rug om, heel hard lopen roddelen over hoe vrouwelijk Bill wel niet is.
    Ik ben het zat als me broer iedere keer aan tafel grapjes over TH maakt.

    Ik ben het gewoon even ZAT.
    Heeft iemand een tip?


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Tja, hoe zou dat nou komen... door de fans x|

    Nee, maar het is maar GEWOON EEN BAND. I'TS JUST A BAND. voor mij is het wel meer.. maar voor hun toch niet? ze doen alsof dat mijn hele leven beinvloed ofzow.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Mensen die je heel vaak raar aankijken, zij vaak zelf ook fan maar bang om het toe te geven. Of ze zijn gewoon jaloers omdat, jij er wel zo bij druft te lopen met je favo band op je shrt. ;)


    it's not about the outside, it's about your heart

    Mensen die je heel vaak raar aankijken, zij vaak zelf ook fan maar bang om het toe te geven. Of ze zijn gewoon jaloers omdat, jij er wel zo bij druft te lopen met je favo band op je shrt. ;)


    Agree dude :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Pfft.
    Tokio hotel is mij niks meer. n.n' Ondanks veel, respecteren de mensen het om mij heen :]

    Mensen die je heel vaak raar aankijken, zij vaak zelf ook fan maar bang om het toe te geven. Of ze zijn gewoon jaloers omdat, jij er wel zo bij druft te lopen met je favo band op je shrt. ;)
    Dat hoop je x'D

    Nee, maar het is maar GEWOON EEN BAND. I'TS JUST A BAND. voor mij is het wel meer.. maar voor hun toch niet? ze doen alsof dat mijn hele leven beinvloed ofzow.


    Mijn wel, door hun ben ik meer zwart gaan dragen..
    Gwn ff zeggen(A)
    Tja het is maar een band
    een band die aandacht trekt met hun uiterlijk en ja, daar komt meer negatieve oordelen over.


    death to the one at the end of the serenade.

    trek het je niet aan;)
    je bent niet de enige persoon hoor.
    waarschijnlijk heeft iedere fan hier wel zo'n beetje last van.. en wiens schuld is het? inderdaad... de fans zelf... sommige dan, de irritante dramaqueenfannetjes..
    Lieverd, je bent niet de enige met dit probleem;) zij staan alleen, jij niet


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    tsja..
    ik vind het nogal dom al die heisa [ofzo???] over tokio hotel fans en haters enzo.


    AAP

    You know, moet ik is wat opsommen wat ik zat ben? Nou hier komt mijn lijst;
    -Ik ben het ZAT van mensen die hierover een topic blijven openen en zeggen hoe zat ze het wel niet zijn dat iedereen hen raar aankijkt omdat ze TH-fan zijn.
    Woow, dat was makkelijk niet? Kindjaz,, Ik hb een paar dingen te zeggen. C'mon, ga je je omdat ze deze crap over je zeggen, ga je je daardoor slechter voelen of laten doen ofsoo? Waar gaat het toch naartoe met de wereld?


    Give me a long kiss goodnight

    Heb 't zelfde!XD
    Mjaa ik luister nii nzoo Want ik weet 't beter dan zij!
    Had vorig jaar ook da ik 't massas zat was da ik zelfs dacht om te zeggen da ik geen fan meer ben en in het 'geniep' fan zijn dan.
    Mjaa da helpt ook nii heb ik dan GELUKKIG in gezien.
    Dus trek ik me nu nix meer vn iemand aan!^^


    If music be the food of love, play on!

    Amen je hebt helmaal gelijk!
    Die mensen geen aandacht geve en dan, als jij een Tshirt wil aan doen van TH dan Moet je dat DOEN ^^
    We zijn het SAMEN zat!


    Your Butt is Mine!

    trek je niets van hen aan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kind, dat heb je àllemaal te danken aan je 'medefans'.

    Mensen zullen je altijd blijven voor oordelen. Een jongen met make-up word vreemd genoeg gek gevonden x_x *sign* Trek je er niets van aan :] Doe wat je wilt, je doet niets verkeerd. ^^