• Ja, dat vroeg ik me even af. Mensen vinden dat 'k te weinig eet. n_n' En 'k heb geen anorexia.

    Ik eet;

    # 2/3 broojes als me ma/pa thuis is verplicht 3 1 's ochtends en 2 op school o_o [/of ik gooi de helft weg]
    #Bord avond eten. [/voor 1/3 gevuld of 1/2]
    #Soms 1 appel. [/bijna nooit 1 keer per week ofzo]

    Dat eet ik maar like ik heb geen anorexia o_o

    xox'<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het maakt in principe niet uit hoeveel je eet, je moet alleen meestal wel zorgen dat je ontbijt, luncht en avondeet. Meer is niet nodig.
    Van ontbijten komt je stofwisseling op gang en dat is beter voor je lichaam. Lunch zorgt ervoor dat je je beter kan blijven concentreren in de middag en avondeten ... ja rond die tijd hebben veel mensen honger. Maar je moet 's avonds niet veel eten, want daar wordt je dik van. In de ochtend veel eten, maakt overhet algemeen niet veel uit.
    Mijn broertje zit bij een diëtist, dus ik weet zulke vage dingen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Maak je geen zorgen ^^
    Je eet genoeg, ik eet veel minder, ik rol pas tegen half 8 mijn bed uit en dan moet ik 10 voor 8 uit huis,ik heb nooit tijd om te eten,dus ik ontbijt niet..op school eet ik soms een appeltje héel soms haal ik wat bij de kantine [ 's ochtends krijg ik nou eenmaal niet zoveel in mijn maag ] en als ik thuis ben even een tussendoortje en 's avonds eet ik gwn 1 bord met etuh, en dan heb ik alles gehad voor een dag:X


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik eet alleen kiwi's.
    soms.
    als fruit bedoel ik dan he.


    AAP

    het maakt in principe niet uit hoeveel je eet, je moet alleen meestal wel zorgen dat je ontbijt, luncht en avondeet. Meer is niet nodig.
    Van ontbijten komt je stofwisseling op gang en dat is beter voor je lichaam. Lunch zorgt ervoor dat je je beter kan blijven concentreren in de middag en avondeten ... ja rond die tijd hebben veel mensen honger. Maar je moet 's avonds niet veel eten, want daar wordt je dik van. In de ochtend veel eten, maakt overhet algemeen niet veel uit.
    Mijn broertje zit bij een diëtist, dus ik weet zulke vage dingen xD

    Naja wel handig? xD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ik moet rond de 3 en een halve km fietsen :]
    Ooh, nou dan valt het mee hea, als je nou 10 km moest fietsen .. n,n '


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik eet alleen kiwi's.
    soms.
    als fruit bedoel ik dan he.

    Ja, dat at ik soms ook ¬¬


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...) Ooh, nou dan valt het mee hea, als je nou 10 km moest fietsen .. n,n '

    Dan was 'k onderweg al dood neergevallen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maak je geen zorgen ^^
    Je eet genoeg, ik eet veel minder, ik rol pas tegen half 8 mijn bed uit en dan moet ik 10 voor 8 uit huis,ik heb nooit tijd om te eten,dus ik ontbijt niet..op school eet ik soms een appeltje héel soms haal ik wat bij de kantine [ 's ochtends krijg ik nou eenmaal niet zoveel in mijn maag ] en als ik thuis ben even een tussendoortje en 's avonds eet ik gwn 1 bord met etuh, en dan heb ik alles gehad voor een dag:X
    WHAA! Weetje wel hoe slecht het is om s'morgens en s'middags niks te eten? Maar ja, ick wil geen moeder spelen dus ik laat je met rust:Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik sport nooit
    en eet veel te veel
    en ik kom nooit aan:S

    haal raar eigelijk
    maarja
    xx ilse

    Ik eet wel wat meer x'D
    Maar wees gerust, ik ken iemand die slechts een boterham per dag at, en die had geen anorexia.
    Ze hebben haar onderzocht en maanden in een instelling gehouden, totdat ze er achter kwamen dat ze een kleine maag en nog wat had.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Das heeeel normaal.
    Ahoewel ik 3 broodjes per dag veel vind. VIND IK. Wat ik vind brood vies xd
    Ik eet: 's morgens een heel broodje, of de helft + thee. Op school een broodje met wat lekkers (Liga en een chocolaatje). Avond eten. En dan soms 's avonds wat lekkers. En VEEEEL thee dat ik drink mahn XD


    I live for the applause, you will die for it.

    ik eet het zelfde ..


    when words fail, music speaks.

    Ik eet 's ochtends een hap boterham
    's middags op school niets
    's avonds een hap aardappelen/groenten


    I recycle my thoughts.

    ik eet vèèl:Y)
    ben egt te dik(huil)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    OMG? JULLIE ETEN NEIT =O
    Hoe in godsnaam overleven jullie? x'd