• Hello mensen ^^
    Ik zal maar meteen even open boek spelen?
    Ik kap voorlopig even met Quizlet. Ik zal nog wel gewoon online zijn, maar ik heb het even helemaal gehad met sommige mensen onder ons.
    Daarbij heb ik persoonlijk een hoop problemen die ik even op een rij moet zien te krijgen. Om de roddels voor te zijn; ik heb een persoonlijkheidsstoornis. Sinds kort officieel. Die persoonlijkheidsstoornis houd in dat ik in Real Life heel moeilijk contact kan leggen met andere mensen, uit angst om afgewezen te worden. En zodra personen dichtbij komen, klamp ik me aan ze vast. Mijn verleden speelt daar natuurlijk ook een grote rol in, en dat heeft ervoor gezorgt dat ik een vertrouwensprobleem heb. Ik heb heel lang geprobeert om de schijn hoog te houden, maar ik trek het niet meer.
    Om een lang verhaal kort te maken; voorlopig zullen jullie het moeten doen zonder mij. Niet dat dat heel moeilijk is, maar goed.
    X.
    EDIT:
    Mensen, jullie kunnen me hierbij niet helpen. Dus stuur me dan ook geen berichten met 'Ik ben er voor je' en 'Je kan bij me terecht' als je niet precies weet wat er aan de hand is en als we nog nooit gesproken hebben, willen jullie? Zelfs niet als je me een beetje kent. Alleen de personen die me echt goed kennen, en dat zijn er niet veel, zal ik alles vertellen. Als ik wil dat je het weet, dan vertel ik het je vanzelf wel.
    Dit is iets dat ik zelf zal moeten oplossen, oké?

Bored.

(...)
    niet dat mijn ouders er blij mee waren, dat ik nou met die tekst op mijn been loop, maar ze kunnen het toch neit weg halen. en ik ben er trots op.^^. Gheghe

Whaha, ouders zullen ook eens niet iets te zeiken hebben. Mijn ouders zouden zo'n tekst dus geweldig vinden.

Bored.

(...)
    Whaha, ouders zullen ook eens niet iets te zeiken hebben. Mijn ouders zouden zo'n tekst dus geweldig vinden.

Pff, kan ik je ouders kopen?

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Omg, dat is dus een stuk niet fijner meer ><
    Ik zal je missen, en hopelijk ben je er snel weer. Ik weet niet waarom je weggaat, maar toch zeg ik: 'Sterkte.'
    xx.(K)

ok

(...)

Whaha bij mijn weten niet ^^xD

Your Butt is Mine!

(...)
    Nou nee, liever niet. Want dan moet ik naar mn oom en tante die eigenlijk ...
    Nou, doe ook maar wel. Mijn oom en tante zijn al helemaal relax. Ik kan gewoon met mn tante gaan stappen. Serieus, ik houd van die mensen ^^

Bored.

Meis succes, met je problemen. en het komt vast hopelijk wel weer goed.
    je was een geweldig modje,
    liefs louisa(H)

Some angels have no wings.

Mensen, jullie kunnen me hierbij niet helpen. Dus stuur me dan ook geen berichten met 'Ik ben er voor je' en 'Je kan bij me terecht' als je niet precies weet wat er aan de hand is en als we nog nooit gesproken hebben, willen jullie? Zelfs niet als je me een beetje kent. Alleen de personen die me echt goed kennen, en dat zijn er niet veel, zal ik alles vertellen.

Bored.

:P Ze willen je gewoon steun aanbieden :).

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

:P Ze willen je gewoon steun aanbieden :).

Ik heb in dit topic al meerdere malen gezegt dat ik geen hulp nodig heb en ook geen hulp wíl hebben. Dan moeten ze niet blijven komen aanzetten met die berichten. Dat werkt op mn zenuwen en dan ga ik mensen afsnauwen ><

Bored.

(...)
    Het lukt me ook wel. Ik ben al een heel eind gekomen, zonder het zelf door te hebben. Maar met net dat extra beetje hulp kan ik het helemaal afsluiten.
    Ik ben trouwens lang niet zo sterk als menigeen van jullie denken.
    Natuurlijk spreken wij elkaar op msn nog ^^

Weetje, het feit alleen al dat je dit topic gewoon al geopend hebt, vind ik sterk van je.
    Je bent een prachtpersoon, ondaks het afsnauwen van irritante kindjes die je willen helpen zonder dat ze je kennen. Oké, ik hoor wel bij die kindjes, maar je begrijpt me wel. ^^

Heel veel sterkte meis!
    xxx

Heel veel sterkte en succes ..

xx

We can only learn to love by loving.

Eigenlijk ken ik je niet echt, maaruh
    Veel Sterkte!! <33.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik wil je gewoon heel veel Sterkte wensen <3

Remember the nights we drove around crazy, in love.

(...)
    Weetje, het feit alleen al dat je dit topic gewoon al geopend hebt, vind ik sterk van je.
    Je bent een prachtpersoon, ondaks het afsnauwen van irritante kindjes die je willen helpen zonder dat ze je kennen. Oké, ik hoor wel bij die kindjes, maar je begrijpt me wel. ^^

Whaha, oké. Dan ben ik volgens jou wel sterk. Maar een prachtpersoon ben ik zeker niet, en dat weet jij ook.

Bored.