• Hello mensen ^^
    Ik zal maar meteen even open boek spelen?
    Ik kap voorlopig even met Quizlet. Ik zal nog wel gewoon online zijn, maar ik heb het even helemaal gehad met sommige mensen onder ons.
    Daarbij heb ik persoonlijk een hoop problemen die ik even op een rij moet zien te krijgen. Om de roddels voor te zijn; ik heb een persoonlijkheidsstoornis. Sinds kort officieel. Die persoonlijkheidsstoornis houd in dat ik in Real Life heel moeilijk contact kan leggen met andere mensen, uit angst om afgewezen te worden. En zodra personen dichtbij komen, klamp ik me aan ze vast. Mijn verleden speelt daar natuurlijk ook een grote rol in, en dat heeft ervoor gezorgt dat ik een vertrouwensprobleem heb. Ik heb heel lang geprobeert om de schijn hoog te houden, maar ik trek het niet meer.
    Om een lang verhaal kort te maken; voorlopig zullen jullie het moeten doen zonder mij. Niet dat dat heel moeilijk is, maar goed.
    X.
    EDIT:
    Mensen, jullie kunnen me hierbij niet helpen. Dus stuur me dan ook geen berichten met 'Ik ben er voor je' en 'Je kan bij me terecht' als je niet precies weet wat er aan de hand is en als we nog nooit gesproken hebben, willen jullie? Zelfs niet als je me een beetje kent. Alleen de personen die me echt goed kennen, en dat zijn er niet veel, zal ik alles vertellen. Als ik wil dat je het weet, dan vertel ik het je vanzelf wel.
    Dit is iets dat ik zelf zal moeten oplossen, oké?


    Bored.

    ik ga je zeker missen op Q ö
    Maar Máriko is sterk dus het lukt je wel (flower)
    & ik spreek je altijd nog op msn =D
    en nu ga ik echt slapen >.<

    xX LoveYou


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Damn :|.

    Jammer man. Je was echt een geweldige mod.

    Nouja sterkte lieverd (K).


    Ze komt nog terug, dus ni in verleden tijd gaan praten nu xD <3

    Veel sterkte!


    -

    sterkte meissie ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Good Luck.
    Ik ken iemand en die haar vriendin heeft dat ook voor gehad. En ik bijna :'(

    Sterkte.


    everything you imagined, and more...

    Damn :|.
    Jammer man. Je was echt een geweldige mod.
    Nouja sterkte lieverd (K).

    Bent. Ze is maar tijdelijk weg :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    veel sterkte en hopelijk ben je snel weer![als alles weer goed is natuurlijk!;)]

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wow, vind het echt sterk van je dat je het voor iedereen kan zeggen!
    Echt veel sterkte!

    Ik hoop dat het je nu wat beter afgaat als je eventjes een quizletbreak neemt, en dat alles mooi op z'n pootjes belandt!

    Veel sterkte <3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    pff oke sterkte dan maar


    shalala

    sterkte lieverd.<3
    Meer kan ik niet zeggen denk ik,.
    Alleen dat je berichtje ook op mijn gips staat, vond hem te leuk om er niet op te zetten.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Veel sterkte enzo ;)
    Ik ken je eigenlijk niet, maar ik hoop dat je het snel kan afsluiten :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hunny.

    Ten 1e veel sterkte.
    En veel succes. Ik hoop dat het je goed lukt en dat je leven snel weer op een rijtje staat. Ik ben er voor je^^

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel strekte meid, !


    Your Butt is Mine!

    sterkte lieverd.<3
    Meer kan ik niet zeggen denk ik,.
    Alleen dat je berichtje ook op mijn gips staat, vond hem te leuk om er niet op te zetten.^^

    Thanx ^^ Het zal wel goedkomen.
    Whaha, hij was best wel origineel. Is eens iets anders dan 'Beterschap!'


    Bored.

    (...)
    Thanx ^^ Het zal wel goedkomen.
    Whaha, hij was best wel origineel. Is eens iets anders dan 'Beterschap!'

    niet dat mijn ouders er blij mee waren, dat ik nou met die tekst op mijn been loop, maar ze kunnen het toch neit weg halen. en ik ben er trots op.^^. Gheghe


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.