• Hello mensen ^^
    Ik zal maar meteen even open boek spelen?
    Ik kap voorlopig even met Quizlet. Ik zal nog wel gewoon online zijn, maar ik heb het even helemaal gehad met sommige mensen onder ons.
    Daarbij heb ik persoonlijk een hoop problemen die ik even op een rij moet zien te krijgen. Om de roddels voor te zijn; ik heb een persoonlijkheidsstoornis. Sinds kort officieel. Die persoonlijkheidsstoornis houd in dat ik in Real Life heel moeilijk contact kan leggen met andere mensen, uit angst om afgewezen te worden. En zodra personen dichtbij komen, klamp ik me aan ze vast. Mijn verleden speelt daar natuurlijk ook een grote rol in, en dat heeft ervoor gezorgt dat ik een vertrouwensprobleem heb. Ik heb heel lang geprobeert om de schijn hoog te houden, maar ik trek het niet meer.
    Om een lang verhaal kort te maken; voorlopig zullen jullie het moeten doen zonder mij. Niet dat dat heel moeilijk is, maar goed.
    X.
    EDIT:
    Mensen, jullie kunnen me hierbij niet helpen. Dus stuur me dan ook geen berichten met 'Ik ben er voor je' en 'Je kan bij me terecht' als je niet precies weet wat er aan de hand is en als we nog nooit gesproken hebben, willen jullie? Zelfs niet als je me een beetje kent. Alleen de personen die me echt goed kennen, en dat zijn er niet veel, zal ik alles vertellen. Als ik wil dat je het weet, dan vertel ik het je vanzelf wel.
    Dit is iets dat ik zelf zal moeten oplossen, oké?


    Bored.


    Ik ben er voor je, als je me nodig hebt.

    I will miss you! (huil) Ook al ben je er toch nog wel nog steeds.. ach je snapt het wel..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel sterkte meis!


    I am an idiot, I move.

    Damn :|.

    Jammer man. Je was echt een geweldige mod.

    Nouja sterkte lieverd (K).


    In Italië tot en met 26 juli! :D


    Ik ben er voor je, als je me nodig hebt.

    Thanx Lieverd, maar ik ben bang dat ik mezelf hier zonder hulp moet uit worstelen.


    Bored.

    Net zoals Kingston, zal ik je ook missen. Ik spreek je, hopelijk, nog wel op msn dan enzo.

    (flower)

    (...)
    Thanx Lieverd, maar ik ben bang dat ik mezelf hier zonder hulp moet uit worstelen.

    Ik hoop dat het je lukt. Nee, ik ben er zeker van. Hoelang het ook zal duren, je bent een sterk persoon. <3

    Damn :|.

    Jammer man. Je was echt een geweldige mod.

    Nouja sterkte lieverd (K).

    Ik ben over een paar weken wel weer terug. Ligt eraan hoe snel ik alles op een rij kan krijgen.


    Bored.

    eerste reactie: OMG
    na even nagedacht te hebben: Oke, is goed. Jammer dat je tijdelijk stopt, maar ik snap het wel.

    uhh en nu wil ik nog iets zeggen anders is het zo kort..

    Blij dat je nog terug komt :D

    xx Krull

    Ik ga er nu ook voor een week van af.
    ProefWerk week komt eraan :[
    xx

    Ik ga er nu ook voor een week van af.
    ProefWerk week komt eraan :[
    xx

    Bij mij heeft het niets met examens of proefwerken te maken >< En het zal wel iets langer duren dan een weekje.


    Bored.

    Ik zal je missen.
    Hopelijk krijg je alles op een rijtje gezet.


    x


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga er nu ook voor een week van af.
    ProefWerk week komt eraan :[
    xx

    Like, heb je het verhaal wel eens gelezen? Totally inappropriate reaction. >.< Je kunt zoiets niet met een fucking proefwerkweek vergelijken, gosh. Wat een niveau toch weer, pff.

    Sorry hunn, maar moest er wel ff wat van zeggen. Zoiets vind ik echt niet kunnen.

    Lieverd, het gaat je lukken om het weer op een rijtje te krijgen. En ik weet zeker dat het je goed zal doen om even tijdelijk afstand te nemen van Q.^^ Dan heb je weer wat rust om je heen.

    Much love van je mede New Age kind^^

    xXx <3


    FML

    (...)
    Ik hoop dat het je lukt. Nee, ik ben er zeker van. Hoelang het ook zal duren, je bent een sterk persoon. <3

    Het lukt me ook wel. Ik ben al een heel eind gekomen, zonder het zelf door te hebben. Maar met net dat extra beetje hulp kan ik het helemaal afsluiten.
    Ik ben trouwens lang niet zo sterk als menigeen van jullie denken.
    Natuurlijk spreken wij elkaar op msn nog ^^


    Bored.

    Hoop dat het je snel lukt..
    En ik weet niet of je het weet maar ik ben er voor je.
    Spreek je nog wel op msn ofzo hea ^^

    xLoveYou