• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻

Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Nog één week en laat dan de kantoorkneuterigheid maar komen <3

Also: erachter komen dat random medewerkers van je organisatie een chat hebben waarin alleen maar foto's van katten gedeeld worden?

Omnia mutantur, nihil interit

Ik krijg altijd zoveel energie van deze lieve, creatieve medeschrijvers. <3

hodie mecum eris in paradiso

Omg Paulien Cornelisse 😞😞

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik moet binnenkort echt een keer wat boeken gaan verkopen. Heeft iemand hier tips voor? Ik hoor vaak Vinted genoemd worden, maar heb die site nog nooit gebruikt. Is het dat waard ivm verzendkosten en zo? :E

Caution first, always.

Lysander schreef:
    Ik moet binnenkort echt een keer wat boeken gaan verkopen. Heeft iemand hier tips voor? Ik hoor vaak Vinted genoemd worden, maar heb die site nog nooit gebruikt. Is het dat waard ivm verzendkosten en zo? :E

Vinted heeft regelmatig acties dat je geen verzendkosten betaalt als koper (en verkoper) als er boeken worden verkocht!

Ik verkocht mijn boeken via Marktplaats tot iemand de verzendkosten te hoog vond en er op Vinted precies een actie was met gratis verzending 😄

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De musical Billy Elliot keert terug in de UK 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 wilikzieeeeeen

Maar als ik dan toch naar Londen ga, wil ik eigenlijk ook nog wat andere musicals meepakken. Daar ga ik alleen nooit in mijn leven genoeg geld voor hebben 😂😂😂

Iemand tips om een tripje West End binnen een redelijk budget te houden/aan goedkope tickets te komen? Haha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    De musical Billy Elliot keert terug in de UK 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 wilikzieeeeeen

Maar als ik dan toch naar Londen ga, wil ik eigenlijk ook nog wat andere musicals meepakken. Daar ga ik alleen nooit in mijn leven genoeg geld voor hebben 😂😂😂

Iemand tips om een tripje West End binnen een redelijk budget te houden/aan goedkope tickets te komen? Haha

rush tickets via todaytix op de dag zelf! heb nu twee keer hadestown op rij 1 en 2 gezien voor 30 pond! en Mean Girls toen voor 25 pond geloof ik
    is wel geluk hebben maar laatste 2 jaar lijkt het mee te vallen hoe moeilijk het is naar mijn idee

sommige theaters hebben ook standing room beschikbaar! als je slechter zicht en staan niet heel erg vibd ofc. Hamilton is 12,50 (tenminste 3 jaar terug), is wel enkel op dag zelf en bjj theater zelf beschikbaar vaak

--

Derks schreef:
    (...)

Vinted heeft regelmatig acties dat je geen verzendkosten betaalt als koper (en verkoper) als er boeken worden verkocht!

Ik verkocht mijn boeken via Marktplaats tot iemand de verzendkosten te hoog vond en er op Vinted precies een actie was met gratis verzending 😄

Oh shit, serieus? Dat is goed om te weten, thanks :3

Caution first, always.

glowfaery schreef:
    (...)

rush tickets via todaytix op de dag zelf! heb nu twee keer hadestown op rij 1 en 2 gezien voor 30 pond! en Mean Girls toen voor 25 pond geloof ik
    is wel geluk hebben maar laatste 2 jaar lijkt het mee te vallen hoe moeilijk het is naar mijn idee

sommige theaters hebben ook standing room beschikbaar! als je slechter zicht en staan niet heel erg vibd ofc. Hamilton is 12,50 (tenminste 3 jaar terug), is wel enkel op dag zelf en bjj theater zelf beschikbaar vaak

Omg dit is echt vet nice! Thanks voor de tip!

Ik denk dat ik Billy Elliot dan wel gewoon plan (die zou ik dan wel op de kutste dag van het jaar willen zien om die dag veel beter te maken) en daar dan expensive voor uit ben, maar dat ik dan de andere dagen maar eens gamble voor de andere shows 😂

En die standing room klinkt ook als een goede deal, maar anderzijds: als ik dan toch in Londen ben 🫣😅iets meer uitgeven aan een musical is goedkoper dan 2x naar Londen moeten reizen 🤪