• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Dankdank🙏🏻

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

@Froukje aaaah slechte timing

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ooff, erg pijnlijk om eindelijk één reactie te krijgen op mijn berichten in de groepsapp die al sinds 15 april onbeantwoord waren. Ik twijfelde nog om dubbele berichten te sturen (zou het ze wel boeien? - kennelijk niet dus), had ik dat toch maar niet gedaan...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Sad noots Froukje, maar love dat de radar het goed deed hahaha

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Novalunosis schreef:
    Ooff, erg pijnlijk om eindelijk één reactie te krijgen op mijn berichten in de groepsapp die al sinds 15 april onbeantwoord waren. Ik twijfelde nog om dubbele berichten te sturen (zou het ze wel boeien? - kennelijk niet dus), had ik dat toch maar niet gedaan...

Ik heb geleerd (zowel uit eigen ervaring als uit ervaring van degene zijn die niet reageert) dat "geen bericht" niet per definitie betekent dat het ze niet boeit.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lo voor het eerst uit stappen oh goodness gracious me

Hoe BEDOEL je er kunnen mannen op me afkomen in de club???? Ga WEEEGG leave me alone laat me dansen

Dramatic

Renna schreef:

Hoe BEDOEL je er kunnen mannen op me afkomen in de club???? Ga WEEEGG leave me alone laat me dansen

Oh ew ja nee dat zou ik ook niet willen.

Ich liebe dich 27.12.23

Renna schreef:

Dude

Gay bars

Fixed!

Renna schreef:

Ik krijg flashbacks naar mijn zestienjarige zelf, toen een of andere gast me begon te schuren en ik me omdraaide en vroeg 'wtf ben je aan het doen' XD
    Hij wist niet hoe snel hij weg moest :'D

Every villain is a hero in his own mind.

Hellfire schreef:
    (...)

Dude

Gay bars

Fixed!

Vrijgezellenfeest dus heb geen keuze waar we heen gaan maar er staat ook een karaokebar op de kroegentocht dus misschien kan ik daar gewoon "de groep kwijtraken"

Ringwraith schreef:
    (...)

Ik krijg flashbacks naar mijn zestienjarige zelf, toen een of andere gast me begon te schuren en ik me omdraaide en vroeg 'wtf ben je aan het doen' XD
    Hij wist niet hoe snel hij weg moest :'D

HAHA dit ga ik zeggen bij noodgevallen, bedankt voor deze gouden tip 🫡

Dramatic

^ Veel plezier liefje <3 Hope you have a good time!

On this topic, ik ben dus zelf misschien twee keer uitgegaan in mijn leven? Mijn vader werd terminaal ziek 2 weken voor mijn 18de verjaardag dus toen was ik niet in de headspace en daarna voelde ik me te oud om dat 'voor het eerst ècht te doen'. Dat is alleen maar erger geworden met de tijd 😂 en nu ben ik veel te bang om ja te zeggen because I will look ✨️fucking awkward✨️

Feels like I'm missing out on something tho

Hellfire schreef:
    ^ Veel plezier liefje <3 Hope you have a good time!

On this topic, ik ben dus zelf misschien twee keer uitgegaan in mijn leven? Mijn vader werd terminaal ziek 2 weken voor mijn 18de verjaardag dus toen was ik niet in de headspace en daarna voelde ik me te oud om dat 'voor het eerst ècht te doen'. Dat is alleen maar erger geworden met de tijd 😂 en nu ben ik veel te bang om ja te zeggen because I will look ✨️fucking awkward✨️

Feels like I'm missing out on something tho

Meet Qute met z'n allen naar de club 😂😂

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Vrijgezellenfeest dus heb geen keuze waar we heen gaan maar er staat ook een karaokebar op de kroegentocht dus misschien kan ik daar gewoon "de groep kwijtraken"

Ik stem voor karaokebar.

Q meeting in een bar lijkt me ook wel interessant :') Niet dat ik nou zo vaak uit ben geweest (die ene keer in China, kuchkuch)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Renna schreef:
    (...)
    Meet Qute met z'n allen naar de club 😂😂

Oh helllllllllllllll nah😂😂😂😂😂😂😂
    i would rather die.

@lieke, ur not missing out on much; too loud, mostly shitty music, yelling all night to hear your friends, too many people smelling sub optimal in little spaces, bright fokking lights, too many people touching you or breathing on you at all times.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Even tot Hier is weer scherp hoor, love them!
    En even mijn Spotify lijst voor de vlucht maken zo, misschien helpt dat met mijn anxiety. Als ik mijn oortjes vind..

Edit: ik dacht dat ik geen vliegangst meer had, ha. Toch wel ironisch als self proclaimed lady of the dark, met een band met Nyx en Selune xD
    En ik zit nu alleen in de gratis shuttlebus, fun. Zal op de terugweg wel anders zijn vrees ik. Had alleen wel echt een half uur later kunnen komen, makkelijk in deze rust.

[ bericht aangepast op 26 april 2026 - 2:09 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn