Ringwraith schreef:
(...)
Ohhh why? Ik heb al een paar keer getwijfeld om 'm te kopen
Ik heb m ook gelezen! Viel voor mij in de categorie "niet goed maar wel vermakelijk". Dat "vermakelijk" was ook deels omdat de personages me veel aan wat van mijn eigen personages deden denken. Zou het zelf denk ik 3 sterren geven omdat ik wel een leuke dag heb gehad, maar het was... voorspelbaar? Voor mijn gevoel kon je de trope-checklist ernaast houden en dan een voor een (bijna) alles afvinken. Maar als je iets hersenloos weg wil lezen, kan ik m wel aanraden, want dat heb ik dus gedaan en dat was best heerlijk ngl
Mati en sheva yelu. This action will have no echo.