• Zoals in de titel staat: post hier welk boek je het laatst gekocht of gelezen hebt. c:

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Gelezen: The Song of Achilles - 2/5 sterren
    Aan het lezen: Red Queen

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Gelezen — Flower King — Riley Tyler — ☆☆☆☆

Every villain is a hero in his own mind.

Gelezen: A Beastologist's Field Notes of Fated Affection by K.M. Gordan — 3.75 out of 5 stars — ARC

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.

Friends, Lovers en The Big Terrible Thing. Reeds 3,5 jaar mee bezig. Ben te ADHD'erig om me lang te kunnen concentreren in een boek. :D Ik lees in kleine stukjes met heel lange tussenperioden, haha.

"Some things in this universe are meant to be unknown."

Gelezen — We Burned So Bright — TJ Klune — ☆☆☆☆☆

Ringwraith schreef:
    Gelezen — We Burned So Bright — TJ Klune — ☆☆☆☆☆

Oeh een nieuwe TJ Klune! Wat maakte hem 5 sterren waard?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    (...)

Oeh een nieuwe TJ Klune! Wat maakte hem 5 sterren waard?

Ik vond het gewoon (weer) een heel mooi, aangrijpend verhaal. Het gaat over twee bejaarde mannen, dus eigenlijk was ik bang dat ik daar niet echt mee kon connecten, maar ik werd evengoed weer zo snel het verhaal in getrokken. <3

Volgende maand komt hij trouwens ook in het Nederlands uit. Maar dood en rouw zijn wel thema's, dus daar moet je hoofd wel net naar staan.

Gelezen — Marcel van Driel & Paco Vink — Bobbie Botjes — ☆☆☆☆

Gelezen — Het monster in mij — Nicole Schelling — ☆☆☆

Gelezen: Rolls and Rivalry van Kristy Boyce
    Aan het lezen: This Book Sucks van Piper CJ

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gelezen: Twisted Love by Ana Huang — 3.5 out of 5 stars

Gelezen: Overgave op commando van Nadia de Vries
    Aan het lezen: Man maakt stuk van Maurits de Bruijn

There's power in the words you whisper.

Gekocht:
    - The Possessed van Witold Gombrowicz
    - The Nonexistent Knight & the Cloven Viscount van Italo Calvino
    - Dionysiaca: Volume 1 van Nonnus
    - Chess Story van Stefan Zweig
    - Martyr! van Kaveh Akbar

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ringwraith schreef:
    (...)

Ik vond het gewoon (weer) een heel mooi, aangrijpend verhaal. Het gaat over twee bejaarde mannen, dus eigenlijk was ik bang dat ik daar niet echt mee kon connecten, maar ik werd evengoed weer zo snel het verhaal in getrokken. <3

Volgende maand komt hij trouwens ook in het Nederlands uit. Maar dood en rouw zijn wel thema's, dus daar moet je hoofd wel net naar staan.

Jaa toen ik de flaptekst las, vroeg ik me dat ook af haha. Maar zijn schrijfstijl is gewoon heel leuk en hij weet altijd goed diepe thema's op een laagdrempelige manier te schrijven, met meestal leuke personages :3 Ik ga het even in de gaten houden, ik lees momenteel liever over dood en rouw dan over romantische liefde x)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Gelezen: And the River Drags her Down by Jihyun Yun — 4 out of 5 stars