• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

(Link en gif komen later)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik ben deze klant helemaal zat... Hij mij ook wss 😂

"Tell her she looks gay but very good. A good gay."

Nothing like approval from a fellow queer, it just hits different *O*

Als een emotional support person mee naar de kaakchirurg omdat meneer al dagenlang stress heeft, count me in. We gaan jouw angsten niet meer het leven laten bepalen. 💛

Goede bonding door met twee verschillende klassen naar shorttrack te gaan kijken

Protect the people.

Hoe vind ik hoop

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Ik zoek tv vermaak waarbij ik wel afgeleid word maar niet getriggerd wordt in mijn liefdesverdriet. Ik heb nu bijna Wizards of Baking uit, heb Dessert Masters al gekeken (en al vele MasterchefAU seizoenen) en soms kijk ik Met het mes op tafel.

Ik heb HBO, Prime, Netflix en Disney+. Alles wat mij triggert in "niet goed genoeg zijn" of "een last zijn" werkt ook niet (Encanto bijvoorbeeld). En mega veel (goede) series keek ik samen met mijn vriend, dus ik kan ook The Office niet kijken zonder getriggerd te worden. Ik ben helemaal gaar.

Wie helpt mij mijn dagen door te komen?
    Criminal Minds all the way. 🙏🏻 (Disney+)

Pfoe, mijn opa in die staat zien was toch heftiger dan verwacht.

[ bericht aangepast op 16 feb 2026 - 14:51 ]

kindness is never a burden.

Ik snap nu eindelijk wat mijn vriend voelt als ik iets onhandigs doe. De level of anxiety die ik had toen Bes met een groot hakmes in de hand het "WHOA OUR STORY MAKES SENSE" moment had en door de keuken begon te springen en te schreeuwen is echt unparalleled. Like babe I'm glad we fixed the plothOLE BUT PLEASE DON'T STAB YOURSELF

[ bericht aangepast op 16 feb 2026 - 15:20 ]

Woeps, toch een aanzienlijk gewicht kwijt. Misschien toch wat vaker naar de winkel gaan en effectief voedsel in huis hebben.

Mijn brein breint zoals het breint.

Hellfire schreef:
    Ik snap nu eindelijk wat mijn vriend voelt als ik iets onhandigs doe. De level of anxiety die ik had toen Bes met een groot hakmes in de hand het "WHOA OUR STORY MAKES SENSE" moment had en door de keuken begon te springen en te schreeuwen is echt unparalleled. Like babe I'm glad we fixed the plothOLE BUT PLEASE DON'T STAB YOURSELF

Lieke you didn’t 💀💀💀

lychee is love, lychee is life