• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 14:57 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Zonde dat die mooie 300e post van je nu wegvalt in de void, Jarne

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

@Froukje, dat kunnen we oplossen uiteraard.

Hellfire schreef:
    (...)

Oh ja ik verberg RPG topics haha. Het gewone forum is al een paar dagen zo stil tho

Ik ken nog wel een topic dat we wat levendiger kunnen maken.

Leodh schreef:

Leave it there to rot

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Leave it there to rot

Oooops (A)

Leodh schreef:

Ik ga niet liegen, ik was echt even butthurt omdat er ineens een zin onder die gif stond en ik dacht "Dat heb ik helemaal niet geschreven!" Het duurde een halve minuut voor ik doorhad dat ik gewoon de laatste post had. :')

Ik ben duidelijk niet de meest intelligente boom van het bos.

Hellfire schreef:
    (...)

Leave it there to rot

I know you love me tho. Xxxxxxxxxxx

Babygirlvo schreef:
    (...)

Ik ga niet liegen, ik was echt even butthurt omdat er ineens een zin onder die gif stond en ik dacht "Dat heb ik helemaal niet geschreven!" Het duurde een halve minuut voor ik doorhad dat ik gewoon de laatste post had. :')

Bwhahahahahahhaha XD

Babygirlvo schreef:
    (...)

My dear, you are the last one to figure that out.

OT: WAAROM KAN IK NIET VERDER (no_chears) the writing block has set in :c

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 15:21 ]

Hellfire schreef:
    (...)

My dear, you are the last one to figure that out.

OT: WAAROM KAN IK NIET VERDER (no_chears) the writing block has set in :c

try writing in pink for a bit. is een vriendelijkere, zachtere kleur. werkt een beetje als je font aanpassen naar comic sans, behalve dat je niet naar het lelijke comic sans hoeft te staren

Leodh schreef:
    (...)

try writing in pink for a bit. is een vriendelijkere, zachtere kleur. werkt een beetje als je font aanpassen naar comic sans, behalve dat je niet naar het lelijke comic sans hoeft te staren

sorry maar Q heeft mij zodanig gebrainwashed dat het dan lijkt alsof SPECS alles heeft geschreven :W I like the idea though.

Tip terug: Aptos is (in my personal opinion) echt een heerlijke font om in te schrijven c:

Hellfire schreef:
    (...)

sorry maar Q heeft mij zodanig gebrainwashed dat het dan lijkt alsof SPECS alles heeft geschreven :W I like the idea though.

Tip terug: Aptos is (in my personal opinion) echt een heerlijke font om in te schrijven c:

Whahahaha ja maar je hebt SPECS' roze en zachter roze :p Dit is de mijne: #d594cb. Maar paars of blauw of groen kan misschien ook nog werken!

Ik heb ondervonden dat mezelf bij elke 50 woorden schrijven met één chocopinda belonen een geweldige drijfveer is. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo ziek ben geweest

Tijd voor koffie.

Hellfire schreef:
    (...)

Ik HOU van aptos

@Leodh vorig topic; kloptt, we hebben meer topics nodig

[ bericht aangepast op 1 feb 2026 - 16:30 ]

Tijd voor koffie.

My body hurts, maarrrr de hele verluchting er in 1 weekend in krijgen voelt wel echt even goed hehe.
    Nu hopelijk straks nog wat schrijven!

Nothing is impossible in my own powerful mind.