• Liefste Q'ers,
    Help Lieke en mij om voor eens en voor altijd dit tear jerking debat neer te leggen.

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 21:22 ]

Hoe noem je deze heerlijkheid?

Even the smallest can change the course of the future

Frisk schreef:
    Ook even terzijde: er zijn officieel meer mensen die willen dat jullie gaan schrijven dan dat er ajuinen zijn.

Stop judging us people 😭😭😭😭😭

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Omatikaya schreef:
    (...)op je wat?

AHUM, ZALANDO PRESENTEERT:

Toegegeven, als je dan effectief op de site gaat kijken, weten ze zelf niet goed wat het nu is. Sletsen is eerder een verzamelnaam voor al het schoeisel dat kinda unholy is.

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 14:16 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Ook even terzijde: er zijn officieel meer mensen die willen dat jullie gaan schrijven dan dat er ajuinen zijn.

Hoe kunnen we nu gaan schrijven als het ajuin/uien-debat nog niet is opgelost?

Frodo schreef:
    (...)

Suggestie: Ajuien. Boem, opgelost. Ga schrijven

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 14:18 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    (...)

Exactly. Al negen pagina's aan debat, dat moet je wel volgen!

Catmint schreef:
    (...)

Suggestie: Ajuien. Boem, opgelost. Ga schrijven

Nee. (cat) Cursed word that is.

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 14:20 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Cursed or not, het is een oplossing xD

Ekko schreef:
    (...)

Sommige mensen noemen het misschien uitstelgedrag.
    Wij noemen het ✨science✨

Catmint schreef:
    (...)

En je hebt het lef om te zeggen dat kwark een raar woord is terwijl jullie het 'plattekaas' noemen! Platte-Kaas, weet je wel, dat wat plakken kaas zijn. PLAT. Jullie hebben geen recht van spreken over kwark dan.

All is meant as a joke lieverds <3

OOOH MAAR PLAT ALS IN platte kaka, niet plat als in een schijf. Duuh-uh.

Waar de kaas vandaan komt tho...

Hier is trouwens een geniaal filmpje over van 'De Ideale Wereld', een Vlaams satirisch tv-programma. Klik voor een hilarisch filmpje over Vlaamse woorden (3 minuten)

De ondertiteling in het filmpje is trouwens niet satirisch (':

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 14:23 ]

Frisk schreef:
    (...)

OOOH MAAR PLAT ALS IN platte kaka, niet plat als in een schijf. Duuh-uh.

Waar de kaas vandaan komt tho...

Hier is trouwens een geniaal filmpje over van 'De Ideale Wereld', een Vlaams satirisch tv-programma. Klik voor een hilarisch filmpje over Vlaamse woorden (3 minuten)

De ondertiteling in het filmpje is trouwens niet satirisch (':

Kwark vergelijken met dat klinkt zeer smakelijk... Ew

Catmint schreef:
    (...)

Kwark vergelijken met dat klinkt zeer smakelijk... Ew

Kwark klinkt gewoon als een synoniem voor iets dat al eerder is opgegeten geweest. Ik kom niet over dat woord. Bijna even erg als het algemeen Nederlandse woord: navel. shudder

I am also not that serious

Frisk schreef:
    (...)

Kwark klinkt gewoon als een synoniem voor iets dat al eerder is opgegeten geweest. Ik kom niet over dat woord. Bijna even erg als het algemeen Nederlandse woord: navel. shudder

Kwark klinkt gewoon als het geluid dat het maakt als je het in je schaaltje kwakt (kwarkt), is gewoon een onomatopee. En hoe noemen jullie dan in godsnaam je navel?

Gelukkig, want ik zit hier echt moeite te doen m'n lach in te houden ook. Having fun xD

Frisk schreef:
    (...)

Je moet je even voorstellen dat het sowieso al chaos is, want ADHD + twee verschillende recepten willen volgen + bloem/meel... En dan ergens halverwege:
    "Wat is schenkstroop? Is dat siroop? Ik ken enkel pannekoeken stroop. Wat?"
    (note: het kan ook gewoon aan mijn streek of woordenschat liggen, wie weet is dat een heel gewoon Vlaams woord en leef ik onder een steen)

Oh, en, euh: plattekaas

oh, en, euh, WAT
    en dan maar haten op kwark!!! de audacity

Whahahahaha omg ja, ik zie je zo al staan :'DD Gut, zo gaat een heel recept binnen een paar minuten ook naar z'n grootje omdat je niet weet wat het is en dan maar iets in de buurt ervan gaat doen wat het beduidend níet is. bijvoorbeeld, er staat plattekaas in een recept, je denkt ??? ik heb plakjes kaas in de koelkast? dat is platte kaas? dat maar doen dan? en bam, hele recept opgefuckt

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Catmint schreef:
    (...)

En je hebt het lef om te zeggen dat kwark een raar woord is terwijl jullie het 'plattekaas' noemen! Platte-Kaas, weet je wel, dat wat plakken kaas zijn. PLAT. Jullie hebben geen recht van spreken over kwark dan.

All is meant as a joke lieverds <3

Ekko schreef:
    (...)

Stop judging us people 😭😭😭😭😭

ik moet nog steeds gaan douchen en zit ook verkleefd aan mn laptop. misschien valt hier een deal te strijken

Frisk schreef:
    (...)

Nog een dingetje hierover, gezien je het met platte ... vergeleek. Dat is ook al eens eerder opgegeten geweest, soooooooooooo