• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

RJ schreef:
    (...)

Zo nu beter moeten werken.

Hm lukt nog steeds niet om de oude creatie te openen nu

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Hm lukt nog steeds niet om de oude creatie te openen nu

Ik krijg nu bij het toevoegen van een item de volgende melding:

Verkeerd bestandstype! :

Catmint schreef:
    (...)

Ik krijg nu bij het toevoegen van een item de volgende melding:

Verkeerd bestandstype! :

Dat kan, dan wordt het type foto niet ondersteunt. Het is dan denk ik geen JPEG/GIF/PNG oid?

RJ schreef:
    (...)

Dat kan, dan wordt het type foto niet ondersteunt. Het is dan denk ik geen JPEG/GIF/PNG oid?

Heb geen foto's erbij gedaan, daarom vind ik het zo'n rare foutmelding. Ook met 'geen foto' kiezen kreeg ik de foutmelding

Catmint schreef:
    (...)

Heb geen foto's erbij gedaan, daarom vind ik het zo'n rare foutmelding. Ook met 'geen foto' kiezen kreeg ik de foutmelding

OH….. haha.. lekker suf. Dankjewel, is nu als het goed is opgelost.

Volgende keer scherpere foto’s maken ;-)

Halleluja, we are back! (?) *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

THANK GOD Q DOET HET WEER

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

- Gastenboekberichten die je bij anderen hebt geschreven kunnen niet aangepast worden.
    - Als je naar je eigen profiel gaat, kun je een "Privâ-' Bericht" naar jezelf sturen.

[ bericht aangepast op 21 dec 2025 - 13:39 ]

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    - Gastenboekberichten die je bij anderen hebt geschreven kunnen niet aangepast worden.

Opgelost.

Moriendi schreef:
    - Als je naar je eigen profiel gaat, kun je een "Privâ-' Bericht" naar jezelf sturen.

Gezellig toch? Ik heb er overigens wel "Privé" van gemaakt. :)

RJ schreef:
    (...)
    Gezellig toch? Ik heb er overigens wel "Privé" van gemaakt. :)

Haha, ja, het ging me vooral om de bijzondere spelling! (krul) Lekker bezugg.

hodie mecum eris in paradiso

Ik denk trouwens dat de teller van Tijd on-line op de stats-pagina kapot is? Ik sta al twee maanden op 1 week en 3 dagen online, en ik denk dat dat inmiddels wel wat meer is c:

Dramatic

Renna schreef:
    Ik denk trouwens dat de teller van Tijd on-line op de stats-pagina kapot is? Ik sta al twee maanden op 1 week en 3 dagen online, en ik denk dat dat inmiddels wel wat meer is c:

Al sinds begin dit jaar, als het niet al langer is, geloof ik :')

Catmint schreef:
    (...)

Al sinds begin dit jaar, als het niet al langer is, geloof ik :')

Oh dan ben ik heel benieuwd wat de daadwerkelijke stats zijn inmiddels ahahahaha

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Oh dan ben ik heel benieuwd wat de daadwerkelijke stats zijn inmiddels ahahahaha

Same, ik heb dit jaar echt heeeeeel veel op Q gehangen. Hopelijk kan het (snel) gefixt worden en kunnen we of met terugwerkende kracht het nog zien of in het nieuwe jaar fris en fruitig beginnen :Y)

"Nieuw Privé Bericht" staat overigens ook als je een nieuw bericht aan het schrijven bent.