• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ion schreef:
    Quiz-uitkomsten doen het ook niet! Nu weet ik niet met welk 1 Direction-lid ik gematcht word of welk sigarettenmerk bij mij past

Ik heb even gecontroleerd, maar dit lijkt bij mij prima te werken?

Ion schreef:
    Quiz-uitkomsten doen het ook niet! Nu weet ik niet met welk 1 Direction-lid ik gematcht word of welk sigarettenmerk bij mij past

Nu RJ aangaf dat het weer schijnt te werken, wil ik het toch weten... Welk sigarettenmerk en welk joch heb je toegewezen gekregen?

[ bericht aangepast op 28 nov 2025 - 16:50 ]

hodie mecum eris in paradiso

Catmint schreef:
    (...)

Goed om te weten en leuk dat je hier antwoord op geeft. Wordt er nu ook nog verder gewerkt aan de bugs verhelpen die de afgelopen week geconstateerd zijn dan, zoals de profielfoto aanpassen en pagina errors?

Profielfoto kan weer aangepast

Moriendi schreef:
    (...)
    Nu RJ aangaf dat het weer schijnt te werken, wil ik het toch weten... Welk sigarettenmerk en welk joch heb je toegewezen gekregen?

M'n joch is blijkbaar Zayn. En qua peuken:

West (469 x uitgekomen)
    Te arm voor een lekkerder sigarettenmerk?

I love Q.

[ bericht aangepast op 28 nov 2025 - 18:30 ]

Tijd voor koffie.

Ion schreef:
    (...)

West (469 x uitgekomen)

I love Q.

De artistieke ongeremdheid op Q is echt prachtig.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ion schreef:
    (...)

West (469 x uitgekomen)

I love Q.

Ik ben de quiz zelf even gaan bekijken en ook fijn dat de enige non alcoholische optie bij je favoriete drinken stierenpis is. Mijn lievelings!

Dooddoenervo schreef:
    (...)

De artistieke ongeremdheid op Q is echt prachtig.:')

Toch?? Dit is ongekende charme op z'n allerbest

Tijd voor koffie.

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Ik ben de quiz zelf even gaan bekijken en ook fijn dat de enige non alcoholische optie bij je favoriete drinken stierenpis is. Mijn lievelings!

Je weet wat ze zeggen, stierenpis or bust.

maar welk sigarettenmerk was je nou

Tijd voor koffie.

Ion schreef:
    (...)

Je weet wat ze zeggen, stierenpis or bust.

maar welk sigarettenmerk was je nou

Amen, de dag is niet begonnen zonder een vol glas.

Dunhill (245 x uitgekomen)

Je rookt alleen voor de smaak van sigaretten. Dan is de heerlijke Dunhill wat voor jou!

Ik heb blijkbaar goede smaak.

RJ schreef:
    (...)

Profielfoto kan weer aangepast

Top, maar worden de andere genoemde bugs en errors ook aangepakt dan? Zou prettig zijn om bijvoorbeeld gewoon weer credits te kunnen kopen en alle subpagina's van Q te kunnen bezoeken namelijk, of antwoord te krijgen wanneer dit aangepakt wordt.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Dooddoenervo schreef:
    (...)

Amen, de dag is niet begonnen zonder een vol glas.

(...)

Ik heb blijkbaar goede smaak.

Fijn dat er tussen ons tweeën toch een van ons klasse blijkt te hebben

Tijd voor koffie.

Ik kan geen pb's meer openen :/

|| I told you not to play with the misfit toys ||

En geen forumberichten meer bewerken, weer dezelfde foutcode als vaker is genoemd in dit topic.

Volgens mij is die emoji hierboven namelijk een GM emoji? Die hoor ik niet te hebben :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

@Ekko en als ik jouw bericht wil quoten (op mobiel) kom ik op de algemene forum pagina uit.

Maar wilde even checken of ik ook smileys kan doen die ik niet hoor te hebben 😂 *o* *O*

Oké, ik wilde het in de preview checken, maar de preview is ook volledig leeg!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oke oke de boel is hersteld :-)