• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

glowfaery schreef:
    (...)

en de bugs die al langer lopen? volgens mij kunnen we nog steeds geen credits kopen

kunne we hier nog antwoord op krijgen?
    snap dat deze dingen niet direct opgelost worden maar is wel fijn als we weten of er aan gewerkt word/gaat worden

--

glowfaery schreef:
    (...)

kunne we hier nog antwoord op krijgen?
    snap dat deze dingen niet direct opgelost worden maar is wel fijn als we weten of er aan gewerkt word/gaat worden

Uit het updatetopic:

Update november 2025
    Hallo hallo lieve users. Per vandaag is de vernieuwde homepagina live gegaan! Nieuwe features op deze pagina zijn het introtekstje, waarin we de site kort voorstellen aan nieuwe users, een lijstje met de nieuwste stories en quizzen zodat je kan zien waar op het moment actief aan gewerkt wordt, en ook een comeback van onze geliefde Top. Op de homepage zie je nu de creaties opgelijst staan die in de afgelopen tijd de meeste kudo's hebben gekregen, dus mocht je je nog vervelen kan je daar terecht voor wat leuks. Ook staat het toplid met de meeste badges op de homepage even in de spotlight en nodigen we nieuwe gebruikers meteen uit om op het forum te komen kijken.
    Het upgraden van de homepage was één van de zeven interventies die afgelopen jaar bedacht zijn om Qreaties te verbeteren en we zijn heel erg blij om die van het lijstje af te kunnen strepen (blush). Neem gerust een kijkje!

Ook is opgelost:
    - Bug: FAQ verwijst incorrect door
    - Bug: Co-hosts verwijderen van topics lukt niet meer

Wordt aankomende week opgelost:
    - Bug: credits kopen lukt niet meer.

c:

Mijn brein breint zoals het breint.

Kan het zijn dat Q er net weer even heeft uitgelegen?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Dooddoenervo schreef:
    Kan het zijn dat Q er net weer even heeft uitgelegen?

Ik had het ook, maar het duurde echt niet lang.

Mijn brein breint zoals het breint.