• Hallo users!

Zoals jullie mogelijk al opgemerkt hebben, was Qreaties gisteren en vanochtend tijdelijk uit de lucht.
    De server van Qreaties had een storing, en RJ heeft er hard aan gewerkt om dit op lossen.

Dit is nu zondanig gelukt dat we weer in de lucht zijn, al werkt momenteel nog niet alles. Hier wordt nog aan gewerkt.
    Mochten jullie hier vragen over hebben, of mocht je dingen tegenkomen die je mist, laat het vooral weten in dit topic.

Wij zijn in elk geval erg blij om weer terug te zijn!

Liefs,
    De Qrew

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    (...)

Nou de gifjes doen het dus niet zo te zien.

- Nu Online, crew, nieuwe leden, statistieken, bijna alles van Overige eigenlijk geven nog error pagina's (Ledenlijst, Huisregels, Geschiedenis niet voor zover ik zie)
    This page isn’t working
    qreaties.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500

- Alles wat in Fav. staat (abo's, favorieten, bladwijzers, resultaten) geven error pagina, ook Mijn Foto's en Mijn Vriendenlijst.
    This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

- Stats tab op profiel gaat naar home page terwijl het webadres wel stats aangeeft

Is it just me or werkt dit stukje nu weer niet meer? Kon er van het weekend wel gewoon nog op

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Morana schreef:
    Bedankt voor de snelle inzet vanuit de crew en RJ!

Mijn vraag: Is er een mogelijkheid dat dit snel / binnenkort nogmaals kan gebeuren? Gezien ik ergens gelezen heb dat de harde schijf van de server kapot ging.

Geen idee of hier op gereageerd is, dus ik quote 'm nogmaals. Bedankt voor de moeite :)

Don't walk. Run, you sheep, run.

Catmint schreef:
    Catmint schreef:
    (...)

- Nu Online, crew, nieuwe leden, statistieken, bijna alles van Overige eigenlijk geven nog error pagina's (Ledenlijst, Huisregels, Geschiedenis niet voor zover ik zie)
    This page isn’t working
    HTTP ERROR 500

Is it just me or werkt dit stukje nu weer niet meer? Kon er van het weekend wel gewoon nog op

De spotlight historie doet het ook niet, zelfde HTTP ERROR 500 melding :/

Morana schreef:
    (...)
    Geen idee of hier op gereageerd is, dus ik quote 'm nogmaals. Bedankt voor de moeite :)

Wij kunnen hier helaas niet op antwoorden maar ik heb aan RJ gevraagd om een kijkje te komen nemen in dit topic!

Even the smallest can change the course of the future

Ik krijg ook nog steeds geen mails van likes, wat ik wel heel jammer vind want op die manier kom je er niet achter wie het was!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Ik krijg ook nog steeds geen mails van likes, wat ik wel heel jammer vind want op die manier kom je er niet achter wie het was!

Krijg jij er geen PB van? In de PB kan ik zien wie het heeft geliked.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Krijg jij er geen PB van? In de PB kan ik zien wie het heeft geliked.

Nee, ik had de pb's uitgezet. Die doen het dus wel? Mooi.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Frodo schreef:
    (...)
    Wij kunnen hier helaas niet op antwoorden maar ik heb aan RJ gevraagd om een kijkje te komen nemen in dit topic!

Super. Bedankt!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik heb net opgemerkt dat je profielfoto aanpassen niet meer kan :'D

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ekko schreef:

De emails vanuit Q doen het vanaf nu weer.

Als ik op mobiel naar Actieve Topics ga, word ik automatisch uitgelogd. Als ik vervolgens een topic aanklik, ben ik weer ingelogd :'D

Dramatic

Morana schreef:
    Bedankt voor de snelle inzet vanuit de crew en RJ!

Mijn vraag: Is er een mogelijkheid dat dit snel / binnenkort nogmaals kan gebeuren? Gezien ik ergens gelezen heb dat de harde schijf van de server kapot ging.

De harde realiteit is: Ja, dit kan in theorie snel / binnenkort nogmaals gebeuren. Er zijn bijna ontelbaar dingen die verstoringen kunnen veroorzaken. Ik heb geen glazen bol.

De informatie waar jullie naar op zoek zijn is denk ik meer: hoe fataal kan zoiets zijn? En dat is het niet, want er bestaan backups. Dat houdt in dat we in alle realische gevallen kunnen herstellen. Niet altijd tot op de laatste seconde, maar in principe wel tot max een uur terug.

RJ schreef:
    (...)

De harde realiteit is: Ja, dit kan in theorie snel / binnenkort nogmaals gebeuren. Er zijn bijna ontelbaar dingen die verstoringen kunnen veroorzaken. Ik heb geen glazen bol.

De informatie waar jullie naar op zoek zijn is denk ik meer: hoe fataal kan zoiets zijn? En dat is het niet, want er bestaan backups. Dat houdt in dat we in alle realische gevallen kunnen herstellen. Niet altijd tot op de laatste seconde, maar in principe wel tot max een uur terug.

Goed om te weten en leuk dat je hier antwoord op geeft. Wordt er nu ook nog verder gewerkt aan de bugs verhelpen die de afgelopen week geconstateerd zijn dan, zoals de profielfoto aanpassen en pagina errors?

Catmint schreef:
    (...)

Goed om te weten en leuk dat je hier antwoord op geeft. Wordt er nu ook nog verder gewerkt aan de bugs verhelpen die de afgelopen week geconstateerd zijn dan, zoals de profielfoto aanpassen en pagina errors?

en de bugs die al langer lopen? volgens mij kunnen we nog steeds geen credits kopen

--

Quiz-uitkomsten doen het ook niet! Nu weet ik niet met welk 1 Direction-lid ik gematcht word of welk sigarettenmerk bij mij past

Tijd voor koffie.