Ik kwam ook een paar dingetjes tegen:
- Wachtwoord veranderen werkt niet. Als je je oude en nieuwe wachtwoord hebt ingevoerd en verder klikt, krijg je een wit scherm en gebeurt er verder niets (en het wachtwoord blijft onveranderd)
- Als ik een quiz invul en op "bekijk mijn uitslag" klik, kom ik niet bij de uitslag, maar gewoon weer op de pagina met de (oningevulde) vragen
- Vroeger kreeg je zo'n groen balkje als je een kudo of een abo gaf, als een soort bevestiging dat het gelukt was ("kudo succesvol gegeven" oid). Die zijn al een tijdje weg (of is dat een bewuste verandering?)
- Aantallen van kudo's vandaag en deze week kloppen volgens mij van geen kant (bv een oud verhaal van mij dat 11 kudo's zou hebben vandaag en 276 deze week, wat ik héél absurd zou vinden)
- Ooit kon je bij quizzen zien welke mensen een bepaalde uitkomst hadden door op de titel van de uitkomst te klikken. Als je dat nu doet, kom je op de homepage terecht
- Als je een nieuw account maakt en op de link in de bevestigingsmail klikt, kom je op een inlogpagina... maar inloggen via die pagina lukt niet. Inloggen door zelf de site te openen lukte me wel
- "Recente activiteit" op de homepage is bij mij al een tijdje helemaal leeg
- Van "Top Leden" had ik vooral vragen over hoe dit berekend is/of het wel klopt. Gaat het alleen over actieve leden? Hoe kan het dat ik met mijn 2 lijstjes in de "meeste lijstjes" top sta?
Het zijn vooral kleine dingetjes (hoewel de problemen met inloggen als nieuw lid/wachtwoord wijzingen natuurlijk suboptimaal is) maar ik dacht, ik kan net zo goed alles wat ik tegengekomen ben opnemen in de lijst
Mati en sheva yelu. This action will have no echo.