• ik weet niet of dit idee al bestaat of dat ik iets over het hoofd zie maar als je een serie volg (dan krijg je die vinkjes toch al van deze heb je gedaan) zou het mogelijk zijn dat je in het overzicht van die bepaalde serie dan ook vinkjes komen van deze delen heb je gedaan.

    voorbeeld ik heb eergisteren een aantal delen van een serie gemaakt. ben er gelijk abo van geworden maar ben dus nog niet zover dat ik al alle delen die online staan heb gemaakt. In me resultaten kan ik het niet echt terug vinden omdat ik gister en vanmorgen allerlei andere quizjes heb gemaakt. nu wil ik weer naar die serie hij bestaat al uit 79 delen maar ik weet dus echt niet waar ik moet zoeken voor het deel wat ik voor het laatst heb gemaakt (lees ik altijd opnieuw om me geheugen op te frissen xD) het zou mij dus handig lijken om bij de info van de serie (dan zie je daaronder alle delen staan daar gelijk vinkjes bij te zetten dan kan je het in een keer zien wat je al gedaan heb.

    Zo dat was een hele uitleg maar ik hoop dat ik duidelijk ben en dat ik antwoord krijg.


    muziek altijd overal

    Je kunt toch ook bij de geschiedenis van internet kijken om nu verder te gaan.
    En ik ben het er wel mee eens.
    Maar het is natuurlijk aan Rutger of het kán enzo.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je kunt toch ook bij de geschiedenis van internet kijken om nu verder te gaan.
    En ik ben het er wel mee eens.
    Maar het is natuurlijk aan Rutger of het kán enzo.


    ehm ik ben echt zo onhandige kluns hierin waar is die geschiedenis van internet?


    muziek altijd overal