• Kutkindjaazz ^_^
    Ik kom hier ff van zeveren maar ik weet dat er nog mensen zijn die zo denken ^_^ Nou, here we go!
    Nou, ik vind het actually erg kutjazz dat mijn Quizen amper worden gemaakt. Zelf vind ik ze echt origineel maar, komt het nu doordat ik ze niet in de spotlight zet of doordat ik hier niet echt superfamous ben dat ze amper worden gemaakt? Want die Quizen die in de spotlight gezet worden, die worden dan veel gemaakt maar die hier onder Quizen promotie gezet worden amper, bij mij toch.
    Heeft iemand hetzelfde probleem?
    xoxo'

Jup me.
    1. Ik ben niet zo beroemd op Q, dus ze worden amper gemaakt
    2. Ik heb het gevoel dat ze amper worden gemaakt omdat het niet over TH gaat --'
    Dat suckt inderdaad echt.

I live for the applause, you will die for it.

Jup me.
    1. Ik ben niet zo beroemd op Q, dus ze worden amper gemaakt
    2. Ik heb het gevoel dat ze amper worden gemaakt omdat het niet over TH gaat --'
    Dat suckt inderdaad echt.

Nou ik heb er 3 over TH maar benu 1 begonnen zònder TH en die is al 1 keer gemaakt, doo mezelf >,<

bij mij hetzelfde.
    ik ben ook niet echt bekend op Q en ik zet mijn quizzen niet in de spotlight. ik heb ze al wel eens bij promotie gezet, maar dat maakte niets uit...

Dat is normaal , bij mij was het ook telkens zo , nu heb ik mijn Quizen gewist en ik zie wel wnr ik ng is een goed idee krijg x3.

A. ikmisje.

bij mij too.....

mijn gewone quizjes... vallen wel mee...

maar mijn serie is niet zo veel gemaakt...... maar ik denk omdat ik niet zo famous of quizlet ben.. maar goed.....

(btw... ik vin mijn serie wel origineel..... maar goed...xD[lekker eigendunkig...xD^^)

xxx myy

whaaa, bij mij worden 2/3 series echt goedgemaakt, maar nieuwere series, en dan ook over een band waar voorzover ik weet iig niemand een quiz over heeft gemaakt, wordt ook niet super gedaan..

Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.