• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

You're cold. Just cold.

Mijn brein breint zoals het breint.

😒😒😒😒

fuck you.

[ bericht aangepast op 28 okt 2025 - 16:52 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

SPECS schreef:
    (...)

Verlengkabel en dan elektrische deken??

(N)(N)(N)
    Elektrische dekens móéten direct op het stopcontact aangesloten worden en mogen dus absoluut niet op verlengkabels/externe stekkerdozen enzovoorts aangesloten worden. Brandveiligheid.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

(N)(N)(N)
    Elektrische dekens móéten direct op het stopcontact aangesloten worden en mogen dus absoluut niet op verlengkabels/externe stekkerdozen enzovoorts aangesloten worden. Brandveiligheid.
    Warmtekussen van Action / HEMA / Stoov.

TW

Dat was een Nachtmerrie met een fucking hoofdletter. Dik de mensenhandel in, wat leuk.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Waarom zijn er vieeeer mensen in de woonkamer? Ga weg allemaal :c

Snoepjes eten en me kut voelde. :’)

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Als je je niet thuis voelt op een school waar je als invaller staat, duurt de rest van het schooljaar nog heel erg lang. Pff.

i suck.
    ik ben spontaan de pincode van m'n betaalpas vergeten en nu is ie geblokkeerd :')

Every villain is a hero in his own mind.

Leodh schreef:

het zijn er nu nog steeds twee. depressed and introverted me is not pleased. i just wanted peace.

Derks schreef:
    (...)

(N)(N)(N)

Uh oh, bedankt voor de tip :W

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Dacht ik 1 ding te moeten overwegen, gooit hij er nog iets (en nog groters) bovenop. Thanks? :'D

Compliment ofc maar uhhhhh wil ik dat? Groei is eng lol

Dramatic

Ringwraith schreef:
    i suck.
    ik ben spontaan de pincode van m'n betaalpas vergeten en nu is ie geblokkeerd :')

that sounds like an action that would happen to me 💀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

(N)(N)(N)

Lolll de mijne zit al jaren in een stekkerdoos😂😂

Leodh schreef:

My god ik weet echt niet wat mijn brein vandaag heeft maar ik las vleermuizen en ik was so confused.

Every villain is a hero in his own mind.