• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Werkdag waar je U tegen zegt, dus als li'l treat enorme dikke groenrode wollen sokken gekocht. We beginnen gewoon alvast met kerstvibes xxx

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Looks like ik nog maar 1 les van musical hoef te missen de komende 1,5 maand, en naar meer dingen toe kan volgende maand!
    Maar shit. Mijn mind was iets te sensitive en onzeker zo pms en na werken vanaf 8, en een snarky opmerking was de druppel voor tears. Op werk.. (Terwijl ik het niet persoonlijk opvatte, en ook echt geen bad feelings heb naar deze persoon toe.) Gelukkig waren ze aardig er over, al voel ik me hier nu ook kut over natuurlijk. En dan denk ik dat ik beter ben, gebeurt dit.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I love you more than life, maar het voelt soms alsof ik álle huishoudelijke taken op mezelf moet nemen omdat jij sommige zaken oprecht niet ziet.

Deel ik iets megamoeilijks qua gevoel, ga jij het kapot rationaliseren en vervolgens commentaar geven op iets wat ik niet eens van plan was om te doen omdat ik weet dat je er anders commentaar op geeft. Echt. Kutvent.

Edit: huppa, mentale breakdown en mijn vriend die voor de 1ste keer in 4 jaar een teken van agressie toont (niet naar mij en hij heeft uiteindelijk zichzelf kunnen tegenhouden). Wat een topavond. Maar mijn grens was gewoon echt even bereikt en ik moet wegkunnen voor ik domme dingen doe.

Effectief volleyballen kan ik echter wel vergeten. Dat lukt nooit. 3 weken gene volley, hoezaah

[ bericht aangepast op 24 okt 2025 - 20:15 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb tot morgen 12.00 uur om mijn bed te repareren en anders staat een vriend morgen voor de deur.

Ja, nee, laat mij zelf m'n bed fixen pls 🥲😭 laat me met rusttttt ik wil je niet lastigvallen of je tijd verspillen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Ik heb tot morgen 12.00 uur om mijn bed te repareren en anders staat een vriend morgen voor de deur.

Ja, nee, laat mij zelf m'n bed fixen pls 🥲😭 laat me met rusttttt ik wil je niet lastigvallen of je tijd verspillen

sounds like they want to help, they care about you and helping you would make them happy tho

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

kop-pijn

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

🤨🤨

Don't walk. Run, you sheep, run.

Heb ik de nieuwe merch van Nerdforge nodig? Nee.
    Wil ik de nieuwe merch van Nerdforge? Yep. Yep I do.

Bc it looks totally badass and I already low-key high-key regretted not getting the all black set in January but 150 bucks is a lot of money, then again I make adult money nowadays soooo I could? Got my salary today too. Was that a sign? Somebody help :')

Dramatic

Ik denk wel dat woensdag geen hoax was, maar dat betekent helaas niet dat het allemaal linear verloopt. Was eens tuk fijner geweest.
    Dit verhaal is wel goede afleiding!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Renna schreef:
    Heb ik de nieuwe merch van Nerdforge nodig? Nee.
    Wil ik de nieuwe merch van Nerdforge? Yep. Yep I do.

Bc it looks totally badass and I already low-key high-key regretted not getting the all black set in January but 150 bucks is a lot of money, then again I make adult money nowadays soooo I could? Got my salary today too. Was that a sign? Somebody help :')

why are NONE OF MY FRIENDS AWAKE AT THIS HOUR i need advice

i'm gonna sleep on it for one night so it's technically not impulse buying. if they're sold out when i wake up tomorrow i'm gonna have a crashout tho

Dramatic

Leodh schreef:
    (...)

sounds like they want to help, they care about you and helping you would make them happy tho

Hij stond al eerder voor de deur om te helpen met de vaatwasser en de verlichting. Maar daarvoor had ik ook écht hulp nodig (en ik wilde niemand tot last zijn dus ik vroeg niks).

Maar dit wil ik echt zelf doen, heb er alleen geen rust voor gevonden nog. Dit weekend is leeg, dus het stond al op de planning. Maar nu moet het dus voor 12.00 uur want anders staat er een mens voor de deur maar ik wil geen mens 😭😭😭😭

Alleen accepteert hij het echt niet meer dat ik nu al 10,5 maand op de grond slaap 🥲

Edit: mijn bed is dus geen bouwpakket ofzo. Het zijn losse planken en balken. Heb daar echt rust en ruimte voor nodig. Maar omdat er geen handleiding is (want zelf gebouwd, hij is al half af), is het vet lastig om een ander te laten assisteren (naast dat de ruimte daar te klein voor is) want ik ben niet zo goed in het uitleggen van iets wat ik in mijn hoofd voor mij zie 🙃

[ bericht aangepast op 24 okt 2025 - 23:56 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh, ik heb zo geen zin om deze brokstukken te lijmen.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik kan me heel goed inleven in de hoofdpersoon van de moordfantasie 'Overal zit mens'

Ik vind mijn schoonfamilie echt dikke primma hoor, maar die familieverjaardagen zijn zo belabberd saai