•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Annnnd theres the guilt

help

Temeraire schreef:
    (...)

Hai, it's me!

Ohh hey! Vind je het ok als ik je een PB stuur? Ik ben een beetje aan het oriënteren aangezien er binnen mijn beroep veel meer werk is in Zweden tov Nederland.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Lysander schreef:
    (...)
    Ohh hey! Vind je het ok als ik je een PB stuur? Ik ben een beetje aan het oriënteren aangezien er binnen mijn beroep veel meer werk is in Zweden tov Nederland.

Geen probleem!

Andddd there's the self loathing

help

Ik vind het best oneerlijk dat ik helemaal niks kan en om het uur naar bed moet en de hele dag door klachten heb en hele dagen aan mezelf werk, en dat er dan mensen zijn die totaal geen zelfreflectie hebben en die kunnen lekker sporten en feesten en spelletjes spelen en, weetikveel, langer dan een kwartier wandelen enzo

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Jfc als ik vandaag nog één keer een cijfer op een schaal van 10 (het naarste dat je kan bedenken) tot 0 (niet naar, geen spanning) moet geven dan yeet ik een stoel door het raam :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vandaag wordt een lange dag. Geen mails en de rest van mijn werk is ook al af.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

zooooo ik ben zombie zeg. pffft. het idee is even knallen, maar idk of dat hem gaat worden lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ah, the relief of writing an angry character c:

edit: okay Lily I love you till death maar het is heel moeilijk om in een murdery headspace te komen terwijl er een warme, spinnende kat in mijn armen ligt en naar boven kijkt met zo'n verliefde blik in haar ogen ;-; STOP MELTING MY HEART

[ bericht aangepast op 22 okt 2025 - 14:29 ]

Mijn slaapritme is zoooo verkloot heeelpppp

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

can this coworker shut up???

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hell yeah, EU in quarterfinals. :Y)

[ bericht aangepast op 22 okt 2025 - 14:52 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Merrin schreef:
    Andddd there's the self loathing

tripled

help

Boyfrend having this much fun with his little Iron Man lego set, making the little mouth move as he speaks... it's just such a green flag fjdkslf

Rust zacht, lief beestje. 🌈

hodie mecum eris in paradiso