• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    Ik heb zonet vernomen dat mijn nieuwe prentenboek ook wordt uitgegeven in de US *O* *O* *O*

Waaaaat dat is zo gaaf!!!

Frodo schreef:
    Ik heb zonet vernomen dat mijn nieuwe prentenboek ook wordt uitgegeven in de US *O* *O* *O*

WAAT GIRL!!!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Frodo schreef:

Wat super tof!

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Nawh jongens, wat een support <3 dank je wel

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:

OMG, congratz!!!!!! Dat is zo sick en such a goal, nice going girl!!!! Wat cooooolll!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Asked a roommate to help me out with a therapy assignment, despite the roaring anxiety now making a home of my stomachh

[edit: AAAAAAAAAAAAH]

[ bericht aangepast op 20 okt 2025 - 16:51 ]

Frodo schreef:

Ohh wat leuk! Zijn de rechten ook al helemaal rond? (Ik weet namelijk dat de Frankfurter Buchmesse net voorbij is en heb helaas uit eigen ervaring geleerd deals lang niet altijd doorgaan x))

Every villain is a hero in his own mind.

Leodh schreef:
    Asked a roommate to help me out with a therapy assignment, despite the roaring anxiety now making a home of my stomachh

[edit: AAAAAAAAAAAAH]

Trots op jou!!!

Frodo schreef:

Congratz girl!! (hoera) (hoera) (flower)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ringwraith schreef:
    (...)

Ohh wat leuk! Zijn de rechten ook al helemaal rond? (Ik weet namelijk dat de Frankfurter Buchmesse net voorbij is en heb helaas uit eigen ervaring geleerd deals lang niet altijd doorgaan x))

Ja, aangezien Clavis ook een delegatie in de US heeft zitten dus het wordt onder de eigen uitgeverij gedaan (:

Even the smallest can change the course of the future

Een gesprek gevoerd waar ik al tijden tegenop keek en het was allemaal heel relaxed en fijn (:

Meteen op een intimiderende collega afgestapt met een vraag in plaats van een half uur uitstellen en het hele gesprek zes keer in mn hoofd oefenen :'D

Dramatic

Ik ben enorm blij want ik heb eindelijk vooruitgang.

Ik zit sinds 1 augustus met een burn out deels thuis en het is allemaal gedoe en ellende. En sinds vorige week merk ik eindelijk dat ik na een ochtend werken nog energie heb, ruimte om even met een collega te kletsen ipv gelijk naar m'n bed willen.

En in deze turbulente periode ben ik ok nog eens gestopt met nagels bijten en merk ik behoorlijk effect van m'n therapie. Dus ik trek vanavond een Tripple Karmeliet open en ga even genieten en feesten op deze overwinningen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

IrishNialler schreef:
    Ik ben enorm blij want ik heb eindelijk vooruitgang.

Ik zit sinds 1 augustus met een burn out deels thuis en het is allemaal gedoe en ellende. En sinds vorige week merk ik eindelijk dat ik na een ochtend werken nog energie heb, ruimte om even met een collega te kletsen ipv gelijk naar m'n bed willen.

En in deze turbulente periode ben ik ok nog eens gestopt met nagels bijten en merk ik behoorlijk effect van m'n therapie. Dus ik trek vanavond een Tripple Karmeliet open en ga even genieten en feesten op deze overwinningen

Wat fijn ❤️

IK HEB EEN NIEUWE KAMER!