• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik trap meteen maar af: ik heb vandaag eindelijk mijn paspoort aanvraag bij het gemeentehuis gedaan! Ik bleef dat maar uitstellen uit angst mijn grenzen over te gaan, maar vandaag heb ik het gewoon gedaan. 💪💪

Caverna schreef:
    Ik trap meteen maar af: ik heb vandaag eindelijk mijn paspoort aanvraag bij het gemeentehuis gedaan! Ik bleef dat maar uitstellen uit angst mijn grenzen over te gaan, maar vandaag heb ik het gewoon gedaan. 💪💪

Yaaaay good job!!!!

Al een weekje terug, maar ik heb vorige week eindelijk mezelf ertoe gezet om te vragen om een andere psycholoog (via de mail, want telefoon was te eng) en ik heb inmiddels een nieuwe afspraak staan bij een andere psycholoog. 21 oktober pas weliswaar, maar hopelijk heb ik hier meer aan ^^ Small victory, gezien ik hier al maanden tegenaan hikte en het misschien te lang heb geprobeerd met die psycholoog, maar na de laatste keer was het gewoon too much

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Yaaaay good job!!!!

Al een weekje terug, maar ik heb vorige week eindelijk mezelf ertoe gezet om te vragen om een andere psycholoog (via de mail, want telefoon was te eng) en ik heb inmiddels een nieuwe afspraak staan bij een andere psycholoog. 21 oktober pas weliswaar, maar hopelijk heb ik hier meer aan ^^ Small victory, gezien ik hier al maanden tegenaan hikte en het misschien te lang heb geprobeerd met die psycholoog, maar na de laatste keer was het gewoon too much

Neeeee dit is geen small victory, dit is vet groot! Alles buiten je comfortzone is een grote overwinning want dat is vet moeilijk 💪 Goed bezig!

Sommige weten dat ik van de week voor de eerste keer heb gereanimeerd.

Verder heb ik ook veel meegemaakt en dit is de eerste keer dat ik zeg tegen mezelf. 'Ja het mag er zijn' geef het tijd. Het is oke.'
    Therapie heeft ergens toch geholpen, denk ik dan...

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ik heb mijn baas geappt dat ik merk enorm onrust te krijgen na mijn vakantie door 't rooster.
    Ik zit met een burnout maar werkgewijs is er nogal gedoe wat ik moet gaan loslaten

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik heb weer eens wat uit een boek kunnen lezen! Nog geen fantasy boek o.i d., maar het is een begin.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

IrishNialler schreef:
    Ik heb mijn baas geappt dat ik merk enorm onrust te krijgen na mijn vakantie door 't rooster.
    Ik zit met een burnout maar werkgewijs is er nogal gedoe wat ik moet gaan loslaten

Wat knap dat je voor jezelf opgekomen bent (: En ik weet uit ervaring dat dat loslaten een proces is 🥲😅

[ bericht aangepast op 20 sep 2025 - 10:37 ]

Ik heb eindelijk mijn uitkering geregeld. Ik had het opnieuw aanvragen na de verhuizing voor een jaar uitgesteld, en daarna nog heel wat wegens angst voor telefoneren en mijn time blindness, maar ik heb het nu toch gefixt en heb binnenkort weer gewoon een normale rekening waar ik me niet constant zorgen over hoef te maken, of schuldig dat ik zelf niet iets kan betalen (:

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Overwinninkje: voelde me vet slecht over mezelf en mijn eetgedrag en toen ging ik een emotie oefening doen waarbij ik de emoties écht toeliet in al hun heftigheid en nu voel ik me rustig en beter (:
    (De slaappil zal wel helpen ook xD)

Overwinningen op werk vandaag:
    1. Het lab terugbellen zonder daar drie uur lang om te stressen en het uit te stellen
    2. Meteen naar m'n collega toegegaan waarvan ik was vergeten dat hij me had uitgenodigd voor een meeting, in plaats van te smelten van schaamte
    3. Aangegeven dat ik zelf wil rijden naar de verjaardag vrijdagavond, en niet meerijden accepteren om hem niet rot te laten voelen dat ik nee zei

Dramatic

Overwinningen van afgelopen week.

bezig met een fanfic waar ik al jaren mee bezig was, opnieuw begonnen en opeens stond er op word 30k + woorden (typing)

en Disney. Ik was zo bang voor een flare up maar we had fun en ik ben nu- zonder flare up- bij aant komen (hoera)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Wacky overwinning, maar ik heb gisteren mezelf eindelijk weten te overtuigen die ex-friend op discord te verwijderen en heb haar vorige week geblokkeerd op WhatsApp. No more ties, I'm done en i.p.v. dat jij me overal blokkeert doe ik het zelf.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Eindelijk begonnen met schrijven, mijn eerste 1000 woorden staan er en na al vier jaar in een relatie te zitten ook eindelijk mijn oudste hobby met mijn vriend gedeeld. Heerlijk.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb zonet vernomen dat mijn nieuwe prentenboek ook wordt uitgegeven in de US *O* *O* *O*

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Ik heb zonet vernomen dat mijn nieuwe prentenboek ook wordt uitgegeven in de US *O* *O* *O*

Nee joh wat coooooool :o congrats girl!! 🥳

Dramatic