• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    Ik heb zonet vernomen dat mijn nieuwe prentenboek ook wordt uitgegeven in de US *O* *O* *O*

Oh my God, hoe insane is dit dan?! Gefeliciteerd!

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben gister van west-Nederland naar Copenhagen gereden nadat ik 10 jaar rijangst gehad! 🥺

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Mijn werk vertrouwt me na een paar maanden stage lopen al volgspotten toe! (In Januari viel het blijkbaar al op dat ik er feeling voor heb.)
    En ik heb Golden bij zangles durven zingen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ooooh trots op jullie!! ☝️💪💪

Lysander schreef:
    Ik ben gister van west-Nederland naar Copenhagen gereden nadat ik 10 jaar rijangst gehad! 🥺

En vandaag van Malmö naar Gothenburg 🥺

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Nee angststem, ik luister niet naar jou. Je vertelt poep (:

Lysander schreef:
    (...)
    En vandaag van Malmö naar Gothenburg 🥺

Göteborg!! Houd van die stad. Super gedaan!

[ bericht aangepast op 9 nov 2025 - 21:56 ]

Omnia mutantur, nihil interit

Nou een beetje een emotionele overwinning maar nog 3 dagen en ben ik eindelijk onder bewind uit...

En dan eindelijk een KVK aanvragen voor onze eigen uitgeverij voor ons boek (yeah)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Mijn overwinning van deze week: gisteren heb ik 33 minuten gefietst én een paar trappen op geklommen naar een uitkijkpunt, en ik heb vandaag geen extra klachten! 💪💪💪

Caverna schreef:
    Mijn overwinning van deze week: gisteren heb ik 33 minuten gefietst én een paar trappen op geklommen naar een uitkijkpunt, en ik heb vandaag geen extra klachten! 💪💪💪

Omg yess!!!! Happy for u <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Overwinning: niet alleen gezegd dat ik mijn schoonmoeder niet kan helpen, maar ook niet direct actief meegedacht hoe dan wel dit op te lossen. Kortom: grenzen gesteld en de verantwoordelijkheid losgelaten :3

Het klinkt heel onaardig als ik het zo zeg maar ik voel me altijd direct verantwoordelijk zodra iemand mijn hulp vraagt, dus dit is een hele stap xD

Dat ik eindelijk meer moeite heb gestoken in het bedenken van lunchmaaltijden voor mezelf. Aangezwengeld door dat ik ook altijd 's ochtends de tijd neem om dat voor mijn katten te doen 🖤

Omnia mutantur, nihil interit

ik heb tot dusver nog niemand fysiek aangevallen ondanks de exponentieel stijgende frustratie en irritatie vanbinnen :")

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    ik heb tot dusver nog niemand fysiek aangevallen ondanks de exponentieel stijgende frustratie en irritatie vanbinnen :")

I do feel it's necessary to note I had nothing to do with it this time (A)

Dramatic