• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Bump want ik heb vandaag met twee vrienden op een strandje gezeten, gezwommen, met een bal overgeslagen, Hitster gespeeld en dat allemaal zonder (serieuze) klachten, bijna 3 uren :3

Broooooo wat fijn!! Ohh, dit doet me echt goed om te horen. Here's to more moments like this for you in the future ✨✨✨
    Wishing you a peaceful resting day en dat de crash achteraf meevalt <33333

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

inktzwart schreef:
    (...)

Yoooo wat ontzettend fijn! Ben super trots op je (:

Leodh schreef:
    (...)

Broooooo wat fijn!! Ohh, dit doet me echt goed om te horen. Here's to more moments like this for you in the future ✨✨✨
    Wishing you a peaceful resting day en dat de crash achteraf meevalt <33333

Thankyouuuuu ♥️♥️♥️♥️ Crash lijkt mee te vallen, ben wel heel moe en hoofdpijn maar geen gekke migraine of trillen van top tot teen of kotsmisselijk, zoals in het verleden

[ bericht aangepast op 14 aug 2026 - 13:15 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben 5 kilo afgevallen omdat ik al bijna 5 weken minder snaai en er ook echt op probeer te letten (hoera)

Ich liebe dich 27.12.23