• Weer even een positiviteitstopic. Soms zie ik ze al in andere topics voorbij komen: kleine of grote overwinningen, momentjes waar we trots op zijn. Laten we die af en toe met elkaar gaan delen en vieren! (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:
    Bump want ik heb vandaag met twee vrienden op een strandje gezeten, gezwommen, met een bal overgeslagen, Hitster gespeeld en dat allemaal zonder (serieuze) klachten, bijna 3 uren :3

Broooooo wat fijn!! Ohh, dit doet me echt goed om te horen. Here's to more moments like this for you in the future ✨✨✨
    Wishing you a peaceful resting day en dat de crash achteraf meevalt <33333

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

inktzwart schreef:
    (...)

Yoooo wat ontzettend fijn! Ben super trots op je (:

Leodh schreef:
    (...)

Broooooo wat fijn!! Ohh, dit doet me echt goed om te horen. Here's to more moments like this for you in the future ✨✨✨
    Wishing you a peaceful resting day en dat de crash achteraf meevalt <33333

Thankyouuuuu ♥️♥️♥️♥️ Crash lijkt mee te vallen, ben wel heel moe en hoofdpijn maar geen gekke migraine of trillen van top tot teen of kotsmisselijk, zoals in het verleden

[ bericht aangepast op 14 aug 2026 - 13:15 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben 5 kilo afgevallen omdat ik al bijna 5 weken minder snaai en er ook echt op probeer te letten (hoera)

Ich liebe dich 27.12.23

Mijn vriend en ik hebben vandaag een nieuw bed besteld! (hoera) (samenwonen en elke nacht in een twijfelaar/140cm liggen is toch eigenlijk nét iets te krap haha.)
    Voor een matras moeten we nog kijken, maar hee, het begin is er!

Inspiration can hit you any time