• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Caverna schreef:
    Wanneer je weet dat je slechte dingen gaat eten omdat je een gebrek aan liefde voor jezelf hebt en omdat je je emoties niet wilt voelen, maar je niet weet hoe dat tegen te gaan, en dus een reep chocolade per dag weg eet en je daarna dik voelt

Of in hetzelfde rijtje: comfort food halen voor jezelf en je daarna schuldig erover voelen waardoor je comfort food geen comfort meer geeft :')

Dramatic

München was mooi, m'n boevige hondje weer zien is nog mooier. 🥹

hodie mecum eris in paradiso

Oké, het had wel korter gemogen. Maar hè, het lijkt nu tenminste niet alsof ik een mental breakdown à la Britney Spears heb gehad, which is fine

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Renna schreef:
    (...)
    Of in hetzelfde rijtje: comfort food halen voor jezelf en je daarna schuldig erover voelen waardoor je comfort food geen comfort meer geeft :')

Ja!! En dan moet je "lief zijn voor jezelf" maar dat is fucking moeilijk als je je zo slecht over jezelf voelt...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden om niet te relapsen dank u 🤨

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Kan ik me ook een keer wel oké voelen na werk, mind? Nee, nog niet alles ging perfect, maar daarom loop ik stage..
    En ik moet echt een ov gaan regelen, want de kaart die ik nog had werkte niet meer. Dus dat wordt meer parkeergeld betalen.. (weer.. xD)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik haat blurps schrijven.

Mijn brein breint zoals het breint.

🤨🤨🤨 dahell is dat goed voor? some people are fucking disgusting. Wat een niveau..... niet.

Don't walk. Run, you sheep, run.

right.....

Herfst. 🍂

It's okay. I love them. I'm allowed. I'm not ridiculous. Ik mag.

Mijn brein breint zoals het breint.

De ziekmelding guilt slaat ook weer toe, net als de twijfel: morgen weer werken of niet?

Aangezien ik nog niet de dag door kom zonder ibuprofen en me nogsteeds als een slappe vaatdoek voel is het antwoord vrij duidelijk, maar ik blijf het zo bijzonder vinden hoe dat irritante stemmetje tevoorschijn komt zodra de koorts weg is. Alsof iemand mij ooit heeft aangeleerd dat hoofdpijn en lamlendig zijn niet ziek genoeg is ofzo. Dat terwijl mijn werkgever nooit moeilijk heeft gedaan om een ziekmelding 🤨 waar het dan precies vandaan komt? Geen idee.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Leodh schreef:
    whaddayaknow. still burnt out. this shouldn't surprise me, but it always still does. would love it if i could temporarily press "pause" on this disability (!!) to fucking make my deadlines, but alas. like, it's fine. i'll be sick for the rest of the time, kay? i'm getting to acceptance, but this is important. lemme juuust ✨power through✨for now and i'll be decently sick again later on.

Alert:
    ^ this does not work and is actually harmful 🙃🙃

Pff, jongens. Ik kan nie meer. Gelukkig morgen therapie en dus kan ik met m'n psycholoog bedenken hoe ik ga aangeven bij m'n docent dat naast dat ik eindeloos moeilijk heb gedaan over beoordelaars, ik óók nog eens ofwel uitstel nodig heb, ofwel pas voor de volgende inlevermogelijkheid ga. god ze zien me aankomen. de scary is real

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

K*t overwatch. Waarom kan ik alleen maar deranken ipv omhoog te gaan? I'm doing my best, maar het lukt gewoon niet solo ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

fucking finally

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 21 sep 2025 - 12:58 ]