• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Leodh schreef:
    (...)

Die telefoonzaak aan de hoofdstraat, tegenover wat-de-Lucardi-was (het werd verbouwd toen ik wegging) en naast die nagelsalon, is fijn en betrouwbaar! En op loopafstand :D

Kun je daar ook telefoons kopen???? Nice! Wist ik niet.

En huh, is de Lucardi niet meer? What de fuck, niet eens opgevallen hahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben zo verdomd moe en dat de NS-factuur 20 euro hoger uitvalt dan voorspeld is ook ontiegelijk kut want ze hebben reizen in rekening gebracht die ze ook al vorige maand gefactureerd hebben (het is heel raar om half september een factuur voor reizen in juli te krijgen, dus ik ging dat checken op de factuur en JA HOOR precies dezelfde reizen, opnieuw in rekening gebracht terwijl ik ze al betaald had)

Had hier zó niet op gerekend en ik heb eigenlijk de energie niet om erachteraan te gaan

[ bericht aangepast op 17 sep 2025 - 22:56 ]

Taire schreef:
    Update: anxiety fucked things up. Maar andere dingen gingen wel ok, en ik zag dingen en ik hielp tape leggen in elk geval partially goed. Stupid mind en neural pathways.

Morgen musicalles though, en c. weer zien!

Also stupid habit van me en slechte pleisters, waardoor ik daar niet helemaal af kon blijven omdat ze niet goed zaten.. Ik zat echt weer te veel in mijn hoofd vandaag en het lijkt enkel slechter te gaan wat dat betreft. Waarom ben ik zo? Hopelijk gaan vrijdag en zaterdag wel beter..
    En ik heb wel met nieuwe dingen geholpen at least I guess?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

JK Rowling unironically quoting Hitler on X is the lowpoint of this week.

Even the smallest can change the course of the future

Oké, ik weet dat ik lichtelijk rude ben maybe, maar hoe kan ik het Vlaams nu in hemelsnaam serieus nemen als ze in de titel in belangrijke interne werkdocumenten "zinnekes" gebruiken ipv "standaardzinnen" ????

Thank the Gods I slept well last night. No weird shit from yesterday.
    I did took a muscle relaxer, Somehow I felt alot of tension in my neck, shoulders and specifically in/around my collarbone. But I slept great, thats important (hoera)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Frodo schreef:

Wacht wat? Love waar het heen gaat met de wereld, man man man

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Wacht wat? Love waar het heen gaat met de wereld, man man man

Even the smallest can change the course of the future

Ongesteld en ongelukkig ✌🏼🥲

Dramatic

Frodo schreef:
    (...)

Oh damn.. En Stage gaat iets produceren van haar, nice.. /s Dat was voor deze tweet ook al disappointing though.

-

Time to wear my Tanz shirt tonight, en om officieel horen wat we waarschijnlijk gaan doen als musical. (Cat) Al ben ik er minder en minder blij mee, tenzij het de &julliet route gaat, maar dat betwijfel ik

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Frodo schreef:
    (...)

Tijd om m'n ogen te spoelen. Stop de wereld, ik wil er af.

Renna schreef:
    Ongesteld en ongelukkig ✌🏼🥲

Samesiessss, want a hug?

[ bericht aangepast op 18 sep 2025 - 10:57 ]

Catmint schreef:
    (...)

Samesiessss, want a hug?

Yes please 🥹❤️

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Yes please 🥹❤️

Frodo schreef:

In haar defense (en dat is niet een grote defense hoor): ze quote hem niet omdat ze het met hem eens is.

Vind het nog steeds een zeer bijzondere keuze om hem te quoten though en ik ben het ook helemaal niet per se eens met haar point of views enzo

[ bericht aangepast op 18 sep 2025 - 11:20 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catmint schreef:
    (...)

Dramatic