• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom ben ik nu zo onzeker over alles? Hopelijk vond c. De tijd samen ook chill.
    En damn it, ik heb niet de melodie van een nummer die ik erg goed ken, omdat andere sopranen daari luider zijn dan ik /: al ben ik er oké mee, zolang ik bij de sopranengroep mag blijven nu er twee extra sopranen bijgekomen zijn.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Jesus zeg... Wat was de Conjuring Last Rites een kutfilm zeg

Het was net zoals It 2. Een facking lachfilm. En facking familie drama. Ja luister zo kan ik ook een facking horror film maken. Schandalig hoe ze de conjuring franchise hebben afgesloten....

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Jeeeezus zoveel zenuwen voor deze sollicitatie. Please nerves, get a grip

Even the smallest can change the course of the future

Morana schreef:
    not allowed to have feelings
    not allowed to live

you're allowed to live and have feelings. don't let anyone tell you that you aren't worthy, because you are ❤️❤️

[ I will always love you ]

HalfBloodPrince schreef:
    Jesus zeg... Wat was de Conjuring Last Rites een kutfilm zeg

Het was net zoals It 2. Een facking lachfilm. En facking familie drama. Ja luister zo kan ik ook een facking horror film maken. Schandalig hoe ze de conjuring franchise hebben afgesloten....

Om eerlijk te zijn... de 1ste en de 2de waren nog wel goed en dan sommige spin-offs konden er ook mee door, maar voor de rest vind ik the conjuring-universe echt zo slecht. Ze blijven maar teren op dezelfde trucjes en plotopbouw.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ugh alle chocolade opgegeten ):

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frisk schreef:
    (...)

Om eerlijk te zijn... de 1ste en de 2de waren nog wel goed en dan sommige spin-offs konden er ook mee door, maar voor de rest vind ik the conjuring-universe echt zo slecht. Ze blijven maar teren op dezelfde trucjes en plotopbouw.

Ja Ik had goeie hoop maar het is niet eens meer een horror film meer te noemen. Zelfs incidious doet het beter qua dat betreft

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Hopelijk kom ik meer uit mijn hoofd bij werk vandaag.. en kan ik straks eindelijk weer eens een boek lezen. Is de actie van Thijs mogelijk toch nog ergens goed voor xD (Ik kreeg een boek van hem bij twee theatertickets)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

i swear to god i can feel my braincells dying

help

O ja, bruggers hebben echt geen idee hoe ze een toets moeten maken

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    O ja, bruggers hebben echt geen idee hoe ze een toets moeten maken

Nee maar echt...
    Mevrouw, waar moet mijn antwoord staan?
    Op het lijntje onder de vraag???

Mijn brein breint zoals het breint.

Vriendin wil graag vaker double dates met z'n vieren doen, dus mijn vriend stuurt haar af en toe een appje met "hoe is het" om een beetje een """band""" op te bouwen. Eenmaal stuurde hij een meme met "thanks for being my friend, questionable life choice but thanks". Nu kreeg ik van die vriendin ineens de opmerking dat hij daarmee moest stoppen want "I don't have that kind of relationship with him and I don't intend to start one".

??????????????

Maat wat wil je dan, double dates waarbij mijn vriend niet tegen je mag praten?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Regulating my emotions is taking everything I have rn. (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Frisk schreef:
    (...)

Nee maar echt...
    Mevrouw, waar moet mijn antwoord staan?
    Op het lijntje onder de vraag???
    Echt 😭😭

Also, havo 4 vandaag (hadden ook een toets): is september de 7e maand?

🫠🙃😭🫥

Protect the people.

Het eerste–wereld–probleem van een dagje naar de sauna gaan, dus je ereader mee te willen nemen, maar momenteel in een fysiek boek bezig te zijn. Start ik een nieuw boek? (verwarrend) Lees ik niet? (impossible) Neem ik m’n fysieke boek mee? (but the risk)