• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Collega wees mij er dus op dat we recht hebben op verhuisverlof... Maar in de praktijk is verlof opnemen zo lastig in het onderwijs. Rond m'n mogelijke verhuizing zit ik met de SE-week waardoor ik echt geen lessen kan missen. In de SE-week gaan ze de mondelingen om mijn reguliere rooster heen plannen (echt criminal imo), dan wil ik ook geen vrij nemen want dan worden de lange dagen dubbel zo lang. Het kan op z'n vroegst pas na de herfstvakantie maar dat is echt een maand na m'n verhuizing...

Vriendinnen (buiten het onderwijs) verklaren me voor gek, maar ik denk dat ik deze maar moet laten schieten :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Collega wees mij er dus op dat we recht hebben op verhuisverlof... Maar in de praktijk is verlof opnemen zo lastig in het onderwijs. Rond m'n mogelijke verhuizing zit ik met de SE-week waardoor ik echt geen lessen kan missen. In de SE-week gaan ze de mondelingen om mijn reguliere rooster heen plannen (echt criminal imo), dan wil ik ook geen vrij nemen want dan worden de lange dagen dubbel zo lang. Het kan op z'n vroegst pas na de herfstvakantie maar dat is echt een maand na m'n verhuizing...

Vriendinnen (buiten het onderwijs) verklaren me voor gek, maar ik denk dat ik deze maar moet laten schieten :')

Jup, niemand 'neemt' verlof in het onderwijs, tenzij het écht niet anders kan. (Niet dat we bij de normale gang van zaken niet genoeg verlof hebben, daar hoor je mij zeker niet over klagen (': ). Je moet toch sowieso werken omdat je vervanglessen en opdrachten moet voorzien én je lesplan is naar de zak. Trust me, ik begrijp je keuze helemaal!!

OT: IK BEN VOORBEREID VOOR DEEL 1? OP VOORHAND? WAT? took me 4 years but ok

Mijn brein breint zoals het breint.

Is it funny that Breach contains all of these Vessel references and that I, now that Breach has just come out, feel exactly the way I did during Vessel 11 years ago?

Li'l bit, if you're into dark humour 😂

[ bericht aangepast op 17 sep 2025 - 14:18 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wel. Ik heb niet één, niet twee, niet drie, maar víer keer om hulp gevraagd en kwetsbaar uitgelegd waar ik moeite mee had en verteld dat dit ongezond voor me was, en het welluidende antwoord? Go fuck yourself and suck it up :)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Wel. Ik heb niet één, niet twee, niet drie, maar víer keer om hulp gevraagd en kwetsbaar uitgelegd waar ik moeite mee had en verteld dat dit ongezond voor me was, en het welluidende antwoord? Go fuck yourself and suck it up :)

Gaat dit over die eikel die niet bij jouw schrijfstijl past? Cus I'm ready to fight someone

|| I told you not to play with the misfit toys ||

SHIT ik probeerde me zo te behoeden voor spoilers van De Slimste Mens maar nu weet ik tóch wie er doorgaan als ik de aflevering vanavond ga kijken :')

Wel blij dat Brankele Frank het zo goed doet! (yeah) Zij is wel een beetje mijn grote voorbeeld :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ekko schreef:
    (...)

Gaat dit over die eikel die niet bij jouw schrijfstijl past? Cus I'm ready to fight someone

Make that 2. Wij komen voor je vechten Froukje, zeg maar wie we moeten slaan

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

3 please!

Even the smallest can change the course of the future

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

help

Ekko schreef:
    (...)

JA.

On the plus side, de dennenappel van de examencommissie die me dit kwam mailen heet "Primus" van achteren en ik ben nog nooit zo'n villain-naam in real life tegengekomen. Coincidentally heb ik nog een officiële pief van mijn fictieve school nodig die tegen mijn FMC zegt "go fuck yourself and suck it up" soooo guess who is getting a cameo in het verhaal (bat)

Ekko schreef:
    (...)

Catmint schreef:
    (...)

Frodo schreef:
    (...)

3 please!

schatjes ❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

Caverna schreef:
    SHIT ik probeerde me zo te behoeden voor spoilers van De Slimste Mens maar nu weet ik tóch wie er doorgaan als ik de aflevering vanavond ga kijken :')

Wel blij dat Brankele Frank het zo goed doet! (yeah) Zij is wel een beetje mijn grote voorbeeld :3

Ik kende haar nog niet, maar ze heeft er een nieuwe volger bij. Ze legt dingen goed uit en komt erg aardig over!

--

Hey anxiety, can you go away?
    Ik kan dit, en kan mezelf laten zien op werk. Dat willen ze ook zien, dus waarom laat ik deze idiote versleten neurologische paden in mijn hoofd zo veel controle hebben over mijn gedachten en acties? Ik ken de science hierachter, damnit. Wat vroeger nodig was, is dat nu echt niet meer.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mentaal zo moe

Protect the people.

Schiet mij maar neer. Kut verslagen. Moet ik het waarschijnlijk gewoon helemaal overnieuw doen. Huilen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Boah vandaag moeten reanimeren voor de eerste keer op werk...
    (Niet lezen wanneer je er niet tegen kunt)

Vanmorgen rond 10 wilde ik bij een Client checken want die had ik als enige niet gezien. Vanaf een bepaalde tijd wil ik alle clienten hebben gezien gewoon voor mijn eigen gevoel. Aangezien ik de ook glucose moest meten en wegen etc. Aangeklopt en naar binnen gegaan. Hard goedemorgen geroepen (Ze was half doof) maar kreeg geen reactie, doorgelopen naar haar slaapgedeelte en ze lag half uit bed. Haar op bed gelegd en ondertussen aangeroepen om contact te krijgen maar een hele vage ver weg reactie. Haar neus was donkerblauw en er omheen. Toen ik dat zag ben ik de telefoon gaan halen bij collega om 112 te bellen. Collega mee, situatie schets en kreeg te horen 'Begin maar met reanimeren, weet je hoe dat moet?' dus ik ja, gooi die telefoon ergens neer. Zeg tegen collega pak haar benen en ik haar hoofd schouders gepakt en op de grond gelegd en ik ben begonnen. Toen de eerste rib brak... Ik voelde het door mijn hele lichaam. Echt bizar gewoon. En nasty ook. Daarbij schrok ik ervan. Ik weet dat het gebeurd maar alsnog... Op een gegeven moment zijn we overgenomen door politie en ambu en hebben we ons teruggetrokken.

Mevrouw is in bijzijn van familie in het ziekenhuis overleden.

Ik heb er verder ook vrede mee MAAR GODS zo'n reanimatie is heftig. En zwaar onderschat. Toen ik het hoorde van de meldkamer 'begin met reanimeren' Ja lets go, gewoon doen maar ik voel nog steeds die ribben breken :(
    Ik zit nog steeds een beetje in een waas van wtf zeg...

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."