• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Intentions is letterlijk de reversed melodie van Truce?? HOU OP MIJN HART 😭😭 De cirkel is nu echt rond.

Tien jaar naar deze band geluisterd en het voelt als afscheid nemen 🫠 Laat dit alsjeblieft niet hun allerlaatste album ooit zijn, dat kan ik niet aan.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoezo voel ik me hier nog steeds niet optimaal over? En kan ik niet eens schrijven nu.
    En great.. nu ben ik banger voor dingen door de zorgen van de mensen om me heen. Thanks guys..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Fucking fucking fucking fucking vroeg en mijn lichaam doet pijn

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

i would so have loved to keep this productive era up, but after two days it is very cleary at its end. i wanna be asleep. i wanna be in bed. but nooooooo got work to do

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

okay life got a little better cos i got my favourite spot back

Slow Saturdays are the best. 💛

Toe nou even. Je had het nu goed kunnen maken.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vind ik mijn vriend aantrekkelijk? Ja.

Vind ik mijn vriend een beetje extra aantrekkelijk als hij aan het vuurspuwen is? Maaaaaybe

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Still feel bad towards my dnd group /: Stomme hesitation van mezelf.. (en het niet willen missen. Maar ik ben nu helaas te druk.)
    En eerder van werk weggaan voelde ook stom + dan ga ik op ?ijn kamer enkel meer nadenken. Dus dit is de betere optie.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ekko schreef:
    Vind ik mijn vriend aantrekkelijk? Ja.

Vind ik mijn vriend een beetje extra aantrekkelijk als hij aan het vuurspuwen is? Maaaaaybe

Haha dit is een vibe (wbw)

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ja het was weer ouderwets gezellig bij de andere vriendengroep ondanks dat de ambu moest komen voor Anita. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Better safe then to be sorry

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

1. Het maakt dus echt niet uit hoeveel ik drink of smoor, ik blijf echt altijd deels zelfbewust. Het enige dat verandert is mijn impulscontrole, wat als ADHD'er een fantastisch resultaat geeft... maar mijn brein uitzetten? Nope.

2. Keitof dat mijn altviool leraar in de wolken is over mij, maar ik zou echt graag eens bij iets starten met lage verwachtingen, zodat ik mensen kan verrassen ipv teleurstellen.

3. Waarom zoemt mijn hoofd als ik drink? Waarom?

Mijn brein breint zoals het breint.

ik vind het een beetje oneerlijk dat het zo zwaar gaat

Boosheid is een moeilijke emotie om toe te laten

Frisk schreef:
    1. Het maakt dus echt niet uit hoeveel ik drink of smoor, ik blijf echt altijd deels zelfbewust. Het enige dat verandert is mijn impulscontrole, wat als ADHD'er een fantastisch resultaat geeft... maar mijn brein uitzetten? Nope.

De eerste keer dat ik wat te veel gedronken had, ging ik mezelf helemaal analyseren. Wat voel ik nu, wat doe ik nu, is mijn gedrag nu anders, praat in anders, etc. Wist toen nog niet dat ik ADHD had :")