•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Ik begin langzaamaan echt jaded te worden. Wat een klote industrie. En dan nog maar te zwijgen over het publiek dat voor een te groot deel bestaat uit zeikerige, talentloze basement dwellers met een hele grote bakkes op het internet omdat ze in het dagelijks leven niet zo veel voorstellen.
    I need a break. Of gewoon de indie kant op gaan want triple A is inmiddels een rottend lijk.

Caution first, always.

Ugh, waarom moet ik elke keer opnieuw inloggen hier wanneer ik het tabblad sluit of ververs na een bepaalde tijd? Hoefde ik normaal nooit...

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RPNZL schreef:
    Ugh, waarom moet ik elke keer opnieuw inloggen hier wanneer ik het tabblad sluit of ververs na een bepaalde tijd? Hoefde ik normaal nooit...

Ik heb hetzelfde probleem sinds twee weken...

Nood aan vakantie.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Porphyrogenitos schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfde probleem sinds twee weken...

Fijn dat ik niet de enige ben, maar het blijft irritant ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik had gisteren zo anders moeten aanpakken. En superjammer, want ik vind dnd ennde groep oprecht leuk. Feels bad..
    Niet dat alles nu shit voelt vanwege pms, maar daar gaat het nu niet om.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

"Master and Commander."
    "The movie?"
    "No that's what I want you to call me from now on."

SIIIRRRRR
    Seizoen 5 van Gilmore Girls is echt wild 😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

De laatste nacht in het appartement wat vijf jaar lang thuis is geweest. Zin in om te gaan samenwonen met m’n nieuwe thuis. 💛

Beetje jammer dat het deel met het dansje in twee groepen doen het overschaduwt en er grotendeels voor zorgt dat ik nu nog niet kan vertrekken... maar OHMYHADES. AAH. We doen een nummer uit Tanz. I can't believe it!
    (En zoals ik al dacht. Ik kon het niet echt inhouden en had een zachte excitement gil. Oops xD)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

woooowww so like. i get to pick and choose who we even *invite* to the hospi?? i thought it was just the logistics of the task, but nope im doing the actual selection. feels wild after living in a house where the candidate I liked never got picked and people i was genuinly uncomfortable with were somehow accepted in. but now i get to do the... ? wild. fekkin wild

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

also: *insert a The Greatest Showman gif* ~come aliiiiiiiveeee . i need u bruh

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

"Je bent voor mij meer een prioriteit dan dat"
    In the meanwhile, called 4 times on different times and you still didn't pick up the goddamn phone. A priority, huh?

[ bericht aangepast op 4 juli 2025 - 0:39 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wanneer het einde van Squid Game season 3 online voor je werd gespoild maar dat eigenlijk niet uitmaakt omdat je nog steeds hebt zitten janken als een baby pun intended om de laatste aflevering. Ik ga deze show en haar amazing character studies missen.

[ bericht aangepast op 4 juli 2025 - 12:56 ]

hodie mecum eris in paradiso

Verjaardag en afscheid alvast gevierd met collega's op een supermooie plek hier omfg ❤️ Nog maar... twee daagjes op deze school?

Protect the people.

Doe toch normaal, je zal een student eens het voordeel van de twijfel gunnen...

Omnia mutantur, nihil interit