•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Catmint schreef:
    Oké, zonder grappen. Hoe schrijf je tegenwoordig nog iets wat niet al duuzend keer gedaan is? How am I supposed to be unique in a market full of indie writers that can publish their half-fanfics en iedereen die de hype train van Fae stories, smut en trials en zo joint?

Also: find your audience. Er zijn echt genoeg lezers die niet meedoen met de fairy smut hype, maar die zijn minder luid op de socials (:

Dramatic

Ik wilde eigenlijk nog even iets voor mezelf doen voor die vriend langskomt, maar met deze hitte krijg ik niets voor elkaar..
    Hopelijk is het waar we vanavond heengaan koeler in de zaal. (Halestorm, dus nee. Ik ga het niet skippen.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik kan echt niet functioneren in deze hitte man, pfff. Godzijdank is het vanaf morgen, als het goed, even afgelopen.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Holy shit het is goedaardig thank fucking god

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:

(Ima app you)

fuck ik moet zo ook nog eten koken. Die was ik even vergeten…

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Dit is dan wel geen stiltecoupé maar DAN HOEF JE NOG STEEDS NIET ZO DEBIEL HARD TE PRATEN.

Lupinus -> Fantabulosa

Werk zoeken door een depressie en constante huilbuien heen is echt geen sinecure, zo blijkt

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Heb ik zojuist een (koop) appartement bezichtigd terwijl ik morgen het contract ga tekenen van een huurappartement? maybe
    Zou toch wel heel erg ironisch zijn als ik van geen huis naar twee huizen zou gaan.

[ bericht aangepast op 3 juli 2025 - 18:41 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

ik ben een verlept plantje in een te-warme serre

help

Nu graag de binnentemperatuur ook met 10 graden naar beneden...

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RPNZL schreef:

Nu graag de binnentemperatuur ook met 10 graden naar beneden...

Jaaa dit! Eindelijk regen en volgens mij hoorde ik het net onweren. 😭🙌

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Zoya schreef:

Oh holy shit, thank god indeed!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Oké, zonder grappen. Hoe schrijf je tegenwoordig nog iets wat niet al duuzend keer gedaan is? How am I supposed to be unique in a market full of indie writers that can publish their half-fanfics en iedereen die de hype train van Fae stories, smut en trials en zo joint?

I don't like faerie smut

[ I will always love you ]