•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ga niet liegen, als de trein tering druk is, is klasverhoging toch een geschenk uit de hemel.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

De afgelopen maand twee weken in Zuid-Europa gezeten en nog stééds geen knappe man aan de haak geslagen

Protect the people.

Derks schreef:
    (...)

Hier ligt ook wel eens de straat open als er na werkzaamheden een waterleiding is geraakt. Dus dat is minimaal 5x per jaar in een van de omliggende wijken en dan is er geen water. Ook in dat soort gevallen kan het fijn zijn om wat pakken/flessen water in huis te hebben.

Ik heb zelf in ieder geval al een tijdje het voornemen om wat water aan te schaffen, maar nog niks ondernomen daarin, want ik ben lui.

Zag in de Kruidvat folder van deze week ook advertenties voor noodpakketten.
    Het speelt wel echt steeds meer. Maar bijv. water, een radio, powerbanks en een zaklamp zijn altijd fijn om te hebben.

Ik zat net te denken: als er een stroomstoring is dan kan ik mijn Klik&Klaar internet gewoon op een powerbank aansluiten en dan heb ik nog steeds gewoon wifi 😂

Haha ik dacht dit ook, maar dat is niet zo want dan is er in heel Nederland geen internet. Dus ook geen wifi xD

Het speelt inderdaad, terwijl het advies om een noodpakket te hebben al veel langer bestaat. Het is nu alleen ineens actueel en daar springen commerciële partijen meteen op in. En dat versterkt het gevoel van angst juist weer. Maar inderdaad, het is ook in geval van overstromingen, stroomstoringen, etc echt handig.

Renna schreef:
    (...)
    Wij hebben sinds kort ook zo'n noodradiootje staan en m'n moeder luistert naar een zender met mooie klassieke muziek! Is heel vrolijk om binnen te komen en dat te horen. Geeft ook meteen een andere lading aan dat ding (:

Oooh ja dat is leuk! Gisteren ook even met Sky Radio meegezongen, haha! Wij zetten alles gewoon op zolder dus dan is het ook uit zicht, moeten dat maar gewoon snel doen haha. Word ik er niet meer mee geconfronteerd.

Het helpt gewoon niet dat mijn zenuwstelsel door mijn burn-out eigenlijk constant in angstmodus zit en ik alleen kan herstellen als ik me weer veilig ga voelen. Dan helpt het nieuws op dit moment niet mee :') Maar goed, daar maar weer op therapieën dan...

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 18:59 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

buying house hard

help

Caverna schreef:
    (...)
    Haha ik dacht dit ook, maar dat is niet zo want dan is er in heel Nederland geen internet. Dus ook geen wifi xD

Het speelt inderdaad, terwijl het advies om een noodpakket te hebben al veel langer bestaat. Het is nu alleen ineens actueel en daar springen commerciële partijen meteen op in. En dat versterkt het gevoel van angst juist weer. Maar inderdaad, het is ook in geval van overstromingen, stroomstoringen, etc echt handig.

Maar je telefoon heeft toch ook gewoon bereik/4G/5G? 🤔🤔🤔 Waarom zou mijn Klik&Klaar dan niet werken? 🤔🤔🤔

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Maar je telefoon heeft toch ook gewoon bereik/4G/5G? 🤔🤔🤔 Waarom zou mijn Klik&Klaar dan niet werken? 🤔🤔🤔

Zendmasten vallen uit omdat die geen stroom meer krijgen, sommige hebben intern een batterij waardoor ze het nog wel even vol houden, maar niet langdurig.

Do it scared, but do it anyway.

Well, this was weird.

oh my god woman learn ur fucking dates

help

Ja, ik snap dat de keuze van (eer)gisteren shit voor hem was, maar heb ik nou echt rockkoor geskipt voor dit? Basically silent treatment inclusief aan de andere kanten van de kamer zitten, amper poging tot toenadering, en gewoon voor de deur staan zonder te laten weten dat hij vertrokken was vannochtend.. Ik weet dat hij niet meteen over dingen kan praten en ik had het smoother kunnen doen, maar ik verdien ook meer dan deze bs.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ja, ik denk dat dit toch wel mijn personal best is voor het schrijven aan verschillende dingen. Eerst de wereld, dan de posts.

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:46 ]

FRUITBIER

[ I will always love you ]

Cecia schreef:
    FRUITBIER

Omfg, are you for fucking real. Lol.

Gistermiddag om 12:30 begonnen met het herbouwen van mijn PC. Alle onderdelen eruit gehaald en nieuwe erin gestopt. Nu pas staat eindelijk alles weer op zijn plek. Mijn funko's op mijn bureau, alle kabels op de juiste plek, dozen van de nieuwe onderdelen opgeruimd. 15 uur aan deze PC gewerkt zonder onderdelen uitzoeken en opruimen van de rotzooi net meegeteld. Morgen nog even de nieuwe dozen opruimen en de oude onderdelen in de oude dozen doen om ze door te verkopen. Halleluja.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

My boyfriend is way too sweet. Let's have another upcoming 8 years to spend together, love.

"If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

Oké, nog een area klaar voor mijn world building. Nu nog 4 te gaan. . .

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt