• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

[ bericht aangepast op 5 april 2025 - 15:38 ]

let the fears you have fall away

Super fijn pinksterweekend gehad 🤍🥹

Een heerlijke dag ✨. Mama jarig. Dagje strand samen. Zon. Afgesloten in het restaurant. Nu lekker bankhangen in m’n kloffie — life is goood 🤍

someone out there feels better because you exist

Zo veel liefde <3

Omnia mutantur, nihil interit

Eindelijk de plekjes op m’n lichaam laten weg halen waar ik al zo lang irritatie om heb

Wat heb ik deze jaren toch onwijs leuke leerlingen gehad op deze school. Echt, ik ga ze missen 😭

Protect the people.

Ondanks dat het vrijdag is en ik geen zin had, ben ik wel lekker productief dus heb ik zo eerder weekend omdat ik af heb wat ik af wilde hebben ^^

Do it scared, but do it anyway.

My jobbb.🖤 Like hoe bedoel je, ik mag de personages van deze game ontwikkelen en word daarom vandaag gewoon betaald om drag namen te verzinnen? Living the f dreammm.

[ bericht aangepast op 13 juni 2025 - 15:40 ]

hodie mecum eris in paradiso

Ik heb in totaal 87K geschreven aan mijn verhaal en hoewel het moeizaam gaat en ik de kwaliteit poep vind nu, ben ik toch blij en trots dat ik weer 600 woorden geschreven heb ^^

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Moriendi schreef:
    My jobbb.🖤 Like hoe bedoel je, ik mag de personages van deze game ontwikkelen en word daarom vandaag gewoon betaald om drag namen te verzinnen? Living the f dreammm.

Teach me how to get a job like that c:

---

Buiten schrijven terwijl het nog zo warm en geurig is >>>

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik krijg een fotoshoot met mijn katten cadeau, can't wait!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

M’n vader zo gelukkig zien, is echt heel fijn 🤍

Zonet m'n vetplantje verpot, enige plant die het in ons huis met de hoeveelheid zon en warmte echt goed doet ^^

Do it scared, but do it anyway.

Zoya schreef:
    (...)

Teach me how to get a job like that c:

---

Buiten schrijven terwijl het nog zo warm en geurig is >>>

Teach me too pls @Moriendi

Deze morgen naar het werk gefietst, deze middag gewandeld en vanavond lopen :3 gooo body

Even the smallest can change the course of the future

Moriendi schreef:

Ik sluit me aan bij de rest. Teach us, pls.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

@Zoya, @Frodo, @Catmint:
    Aaaaa, super cliché, maar ik denk dat het vooral een kwestie is van gefocust blijven op je doelen. Bedenk waar je heen wil en handel daar naar door hard te blijven werken aan je skills en "ins" te blijven zoeken in de sector waarin je terecht wil komen (bijvoorbeeld op beurzen, via-via, etc). En vanuit daar bouw je je portfolio langzaam op, stapje voor stapje omhoog.

Oh, en het moeilijkste aspect: Push jezelf om 'brutaal' te zijn en stel jezelf actief voor bij nieuwe mensen die wellicht iets voor jou kunnen betekenen. Laat daarnaast ook de mensen in je directe omgeving weten dat je graag wil beginnen in een bepaalde industrie. De meeste mensen weten helemaal niet dat je heel graag iets wil of ergens goed in bent (of wil worden), dus je moet dat kenbaar maken. Wie weet kennen ze net iemand die op zoek is naar naar iemand die hetgeen kan doen wat jij graag wil, vragen ze je mee naar een beurs, geven ze je hun business-kaartje etc. En wanneer je dan een klein kansje ziet, duik je daar volledig op en werk je keihard om op te vallen. Assertief zijn en jezelf laten zien is soms het moeilijkst, maar wel super belangrijk denk ik.

Het heeft bij mij ook enkele jaren van hard werken en mezelf bewijzen gekost, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met mijn werk, so it's fucking worth it! <3

[ bericht aangepast op 16 juni 2025 - 16:17 ]

hodie mecum eris in paradiso