• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

[ bericht aangepast op 5 april 2025 - 15:38 ]

let the fears you have fall away

Zoya schreef:
    (...)

Wat leuk om te horen dat de groep ook zo fijn was!! Druids zijn echt mijn all time fave hihi

Jaaaaaa is echt een make it or brake it

Boeken, vriendinnen, lachen en van ze op aan kunnen <3

Omnia mutantur, nihil interit

Whahahaha ik geniet van het Weerwolven-spelletje hier op Q. Nauwelijks begonnen of de beschuldigingen en argumenten vliegen alweer in het rond. Ik ga zo goed op zulke spelletjes. Among Us was stiekem ook een beetje mn obsessie toen dat hype was

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Whahahaha ik geniet van het Weerwolven-spelletje hier op Q. Nauwelijks begonnen of de beschuldigingen en argumenten vliegen alweer in het rond. Ik ga zo goed op zulke spelletjes. Among Us was stiekem ook een beetje mn obsessie toen dat hype was

We lijken allemaal zo lief, totdat Weerwolven begint :Y)

Ik vind het jammer dat Among Us niet echt meer een ding is, het leek mij altijd zo leuk maar ik ben er nooit aan toe gekomen!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Leodh schreef:

Ughhh among us was amazing
    Heb daar zoveel leuke avonden door beleefd !!!

Zoya schreef:
    (...)

We lijken allemaal zo lief, totdat Weerwolven begint :Y)

Ik vind het jammer dat Among Us niet echt meer een ding is, het leek mij altijd zo leuk maar ik ben er nooit aan toe gekomen!

Dat ken ik niet, maar zie dat het geïnspireerd is door Mafia haha. Wij spelen op wintersport heel vaak "Secret Hitler", dat is ook zo'n soort spel. Heb zulke heftige discussies gehad daarmee hahaha

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Dat ken ik niet, maar zie dat het geïnspireerd is door Mafia haha. Wij spelen op wintersport heel vaak "Secret Hitler", dat is ook zo'n soort spel. Heb zulke heftige discussies gehad daarmee hahaha

Wij spelen dat ook altijd met een grote groep in de Belgische Ardennen! Altijd geniaal, maar de gemoederen lopen idd zo hoog op 😂

Mijn kat die zich altijd tussen mijn armen nestelt als ik aan het lezen/schrijven ben hhhhh <3 Die pootjes op mijn toetsenbord / tussen de bladzijden zijn irritant, maar wie kan er nou boos zijn op zes kilo spinnend pluis dat tevreden tegen je borst aan krult?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Pff ongelooflijk dat je zóveel liefde kunt voelen voor zo'n klein meisje 🥰

Een heerlijke vrije dag op het strand gespendeerd en nu afsluiten met een bbq: life is gooood 🏝️🌞

someone out there feels better because you exist

Weer een mooi stapeltje cd's 'gered' op het werk en mee naar huis genomen 🥰

Lupinus -> Fantabulosa

Morgen sollicitatie gesprek en spannend, maar ook erg veel zin in!

lustforlife schreef:
    Morgen sollicitatie gesprek en spannend, maar ook erg veel zin in!

Heel veel succes!

OT: het zonnetje schijnt weer, yay!

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

Heel veel succes!

OT: het zonnetje schijnt weer, yay!

dankjeeee!🥰🥰

Kleuren is ontspannend :3