• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

[ bericht aangepast op 5 april 2025 - 15:38 ]

let the fears you have fall away

Ik ga nooit meer Glee kijken (gezien wat er is gebeurd), maar die nummers zijn wel enorme bangers

Protect the people.

Ik heb kunnen genieten van ds sabbath dag! Ik hoop dat iedereen genoot van de zaterdag. 😃 (H)(H)

Lekker bijkomen van een fantastische dag gisteren ❤️‍🔥

Moriendi schreef:
    @Zoya, @Frodo, @Catmint:
    Aaaaa, super cliché, maar ik denk dat het vooral een kwestie is van gefocust blijven op je doelen. Bedenk waar je heen wil en handel daar naar door hard te blijven werken aan je skills en "ins" te blijven zoeken in de sector waarin je terecht wil komen (bijvoorbeeld op beurzen, via-via, etc). En vanuit daar bouw je je portfolio langzaam op, stapje voor stapje omhoog.

Oh, en het moeilijkste aspect: Push jezelf om 'brutaal' te zijn en stel jezelf actief voor bij nieuwe mensen die wellicht iets voor jou kunnen betekenen. Laat daarnaast ook de mensen in je directe omgeving weten dat je graag wil beginnen in een bepaalde industrie. De meeste mensen weten helemaal niet dat je heel graag iets wil of ergens goed in bent (of wil worden), dus je moet dat kenbaar maken. Wie weet kennen ze net iemand die op zoek is naar naar iemand die hetgeen kan doen wat jij graag wil, vragen ze je mee naar een beurs, geven ze je hun business-kaartje etc. En wanneer je dan een klein kansje ziet, duik je daar volledig op en werk je keihard om op te vallen. Assertief zijn en jezelf laten zien is soms het moeilijkst, maar wel super belangrijk denk ik.

Het heeft bij mij ook enkele jaren van hard werken en mezelf bewijzen gekost, maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met mijn werk, so it's fucking worth it! <3

Ik wou nog even zeggen dat ik dankzij dit berichtje spontaan heb gesolliciteerd bij een game-bedrijf bij ons in de buurt (:

Even the smallest can change the course of the future

Niets beters dan een verfrissende douche na zwemmen in de zee 🐚

someone out there feels better because you exist

Frodo schreef:
    (...)

Ik wou nog even zeggen dat ik dankzij dit berichtje spontaan heb gesolliciteerd bij een game-bedrijf bij ons in de buurt (:

Neeeee, echt waar? Dit maakt oprecht mijn dag! <3 Dat vind ik zo leuk om te horen! Mag ik vragen wat voor gamebedrijf dit is? Eentje die games verkoopt of maakt?

hodie mecum eris in paradiso

Vakantieeeee☀️

In de deuropening zitten tijdens een regenbui, zo fijn c:

|| I told you not to play with the misfit toys ||

I did it!

Ik heb een openbaar Instagram-account aangemaakt waarin ik over mijn ziekte deel - en ook over het zenuwstelsel. Heel spannend om mezelf bloot te geven, maar ik heb regie in wat ik wel en niet plaats, en ik hoop echt dat ik er anderen ook mee help (en het is goed voor mijn eigen verwerking) :3 Trots op mezelf!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heeerlijk de hele dag tannen, zwemmen, cocktails drinken en kletsen (:

Moriendi schreef:
    (...)
    Neeeee, echt waar? Dit maakt oprecht mijn dag! <3 Dat vind ik zo leuk om te horen! Mag ik vragen wat voor gamebedrijf dit is? Eentje die games verkoopt of maakt?

Het is een kleinschalig bedrijfje dat eigen games maakt! Ze hebben ondertussen 2 games op de markt gebracht en beiden zijn heel goed ontvangen geweest.
    Ik heb wel nog niks terug gehoord maar we zullen wel zien (:

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

Het is een kleinschalig bedrijfje dat eigen games maakt! Ze hebben ondertussen 2 games op de markt gebracht en beiden zijn heel goed ontvangen geweest.
    Ik heb wel nog niks terug gehoord maar we zullen wel zien (:

Either way, you did it, en alleen door te doen en vol te houden, ga je er komen! <3

hodie mecum eris in paradiso

Grappigste avond ooit dit 😂 In wat voor een koortsdroom ben ik beland… but I mean… I kinda like it soooo???

Vanmiddag oliebollen bakken om Halfjaar te vieren <3

Dramatic

Birthday 💃🏼🎉

Protect the people.