• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

[ bericht aangepast op 5 april 2025 - 15:38 ]

let the fears you have fall away

Frodo schreef:
    (...)

Het is een kleinschalig bedrijfje dat eigen games maakt! Ze hebben ondertussen 2 games op de markt gebracht en beiden zijn heel goed ontvangen geweest.
    Ik heb wel nog niks terug gehoord maar we zullen wel zien (:

Omg hoe leuk! Ben nu wel benieuwd welke games het zijn dan! En als je dat niet specifiek wil zeggen, zijn het video-games of bordspellen?
    Fingers crossed dat je iets positiefs terug hoort!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Omg hoe leuk! Ben nu wel benieuwd welke games het zijn dan! En als je dat niet specifiek wil zeggen, zijn het video-games of bordspellen?
    Fingers crossed dat je iets positiefs terug hoort!

Video-games! Hun laatste game was The spell brigade (:
    Ik heb de mail maandagvoormiddag gestuurd en ondertussen niks meer vernomen, dus ik vrees er een beetje voor. Er was natuurlijk ook geen vacature + het is verlofperiode, dus het kan ook zijn dat ze het eerst moeten bespreken, maar ik ben een te grote chicken om te bellen of ze mijn mail goed ontvangen hebben. Ik wil dit echt té graag :')

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    (...)

Video-games! Hun laatste game was The spell brigade (:
    Ik heb de mail maandagvoormiddag gestuurd en ondertussen niks meer vernomen, dus ik vrees er een beetje voor. Er was natuurlijk ook geen vacature + het is verlofperiode, dus het kan ook zijn dat ze het eerst moeten bespreken, maar ik ben een te grote chicken om te bellen of ze mijn mail goed ontvangen hebben. Ik wil dit echt té graag :')

Ken het niet, maar ziet er wel cute uit!
    Ik ben honestly echt de laatste die dit moet zeggen, maar zet voor jezelf anders een 'deadline', bijv. volgende week vrijdag en dan opnieuw mailen/bellen. Dan geef je hen wat extra tijd i.v.m. verlofperiode en dergelijke, maar heb je wel geïnformeerd of je mail goed ontvangen is ^^

Catmint schreef:
    (...)

Ken het niet, maar ziet er wel cute uit!
    Ik ben honestly echt de laatste die dit moet zeggen, maar zet voor jezelf anders een 'deadline', bijv. volgende week vrijdag en dan opnieuw mailen/bellen. Dan geef je hen wat extra tijd i.v.m. verlofperiode en dergelijke, maar heb je wel geïnformeerd of je mail goed ontvangen is ^^

Dit^ ! En anders gewoon bellen, hoor! <3 Kan jou het schelen, je hebt niets te verliezen maar alles te winnen!

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben, ondanks de cringe, Our Way (mijn meest enige succesvolle Sirius Black fanfic op Q) aan het teruglezen, en ik moet er zelf nog steeds zo hard om lachen???
    God, ik mis die tijd. Can’t believe it’s been 14 years. EN… door het schrijven van die fanfic heb ik het meiske leren kennen dat 14 jaar later nog steeds m’n bestie is, en daarbij ook al jaren mijn partner. 🥺

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Ik heb veel te veel geld uitgegeven vandaag, maar ik heb weer wat leuke nieuwe kleding die ook geschikt is voor op werk :Y)

That li'l activation sound of a cat waking up from a good nap >>

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    That li'l activation sound of a cat waking up from a good nap >>

Jaaaa <3

Omnia mutantur, nihil interit

Still hyped over dat we een deel van nummer uit een van de twee musicals die het meeste voor mij betekent gaan doen!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Leveringsakte getekend en sleutels ontvangen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Ruim 400 euro opgehaald in een jaar tijd voor het KWF met de verkoop van zelfgemaakte kaartjes ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wat een heerlijk gezellig weekendje weg was dat ^^

Do it scared, but do it anyway.

gezellig picknicken, spelletjes doen en lezen in het park 🤍

let the fears you have fall away

Katten knuffelen 🥺❤️

Protect the people.

Ik kan officieel zeggen dat ik alle kleuren van de regenboog in m'n haar heb gehad nu ik een sunrise/sunset-vibe heb gedaan vandaag met gele punten (oranje-toned geel wel zodat het niet te neon geel werd, maar ik reken het als geel). Vond het een leuk positief dingetje om te delen