• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag/week/maand of leven! ✨🥰🤗😝

[ bericht aangepast op 5 april 2025 - 15:38 ]

let the fears you have fall away

Taylor die al haar masters nu in eigendom heeft 🥹🤍

[ bericht aangepast op 31 mei 2025 - 18:59 ]

Gamen in dezelfde ruimte als m’n vriend. 💛 Voor jezelf bezig, maar toch samen.

Echt een zalige dag. 😌Lekker relaxen tijdens de Sabbath en deze zondag t/m dinsdag genieten van de Shavuot. Een Hebreeuwse feestdag waar je niet kan werken. Lekker genieten van de gezegende vrije dagen! ☺️

Zó dankbaar voor manlief en vaderlief - die de laatste drie dagen knetterhard hebben gebouwd én verbouwd. Om óók de tweede kinderkamer naar wens vorm te geven :3 We zijn er nóg niet, maar jeetje - ik ben al zó trots en gelukkig :3

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Gisteren voor het eerst tante geworden (huil) *O* (heart2) En ze hebben haar de voornaam van mijn moeder gegeven als haar 2de naam (huil) (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Samen koken met vriendin

Naar huis gaan na een lang weekend bij m’n vriend blijft verdrietig, maar hopelijk hoeft dat binnenkort niet meer. 🤞🏻

De wildvreemde mensen vonden mijn huis lekker ruiken en waren comically annoyed dat ik geen idee had waarom (geurkaarsen ofzo). Best compliment ever :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

pedicure gehad iii

Eindelijk eens echt op tijd naar bed :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Levenslange vrienden zien en hond knuffelen 🫶🏻

Protect the people.

Dagje Ikea vandaag gehad en we hebben eindelijk een matras voor de bedbank. Nu alleen nog gordijnen bestellen en dan is de logeerkamer echt af en klaar voor logées :Y)

Pride Utrecht 🏳️‍🌈😍

hodie mecum eris in paradiso

Ik ben weer terug bij vrijwilligerswerk na een tijdje niet te zijn geweest en een collega zei out of nowhere dat hij persoonlijk vind dat ik groei en dat ik goed bezig ben!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Gisteren cupcakes langsgebracht bij een vriend van me die het mentaal even zwaar heeft en even gebleven voor een kop thee om een hart onder de riem te steken. Heel erg blij dat ik gegaan ben :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.