• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 29 jan 2025 - 14:17 ]

Ich liebe dich 27.12.23

SweetTooth schreef:
    ^
    HAHAHA ik ben dus niet de enige πŸ˜…πŸ˜‚

Great minds think alike and all that jazz. πŸ‘πŸ»

[ I will always love you ]

Phlegethon schreef:
    We zullen zien hoe dit weekend gaat.. Eerst maar eens kijken wat dit werk van mij vind..

In elk geval zien ze me als vrijwilliger nog zitten en zien ze mijn enthousiasme, maar natuurlijk onthoud mijn hoofd alleen mijn issue met zelfverzekerdheid en dat ik daardoor niet altijd even actief ben als ik kan zijn.
    (En ik had zaterdag inderdaad niet moeten doen, maar ze snapten het niet willen cancelen tenminste wel.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nee man ga weg met die verticale afbeeldingen op insta :c

Every villain is a hero in his own mind.

Allebei met de laptop op de bank op Valentijnsdag, nog aan het werk. Romance is not dead.

Omnia mutantur, nihil interit

M'n borg had 14-2 teruggestort moeten zijn.

Dat is niet gebeurd.
    Dus dan maar een brief van het Juridisch Loket versturen als reminder

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Goooood die muziek van Hazbin Hotel is catchy, ik heb het al weken on & off in mijn hoofd (cat)(cat)

Whittaker -> Mando

Callahan schreef:
    Ik hoop gewoon dat ik morgen gewoon door de preselecties ben. I really want this job.

Welp. That went horribly.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Soms heb je echt een LEKKER dagje. Uitgeslapen, daarna lekker gesport in de gym met een vriendin. De rest van de dag kan ik geheel achter de laptop spenderen en lekker schrijven en 's avonds gaat vriendlief koken en gaan we samen It Takes Two spelen met een drankje. Goeie zaterdag! :D

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

Ugh. Seat stealers.. en ik durfde er niets van te zeggen..
    En niet een seat verder af gaan zitten in plaats van iets dichterbij gaan zitten ook dan he? Asso people are everywhere I suppose, maar gelukkig zit ik straks nog gewoon lekker op de 5e rij. Seeing R up close!

En misschien kan de musical toch nog wel wat worden. Jammer dat ik het nu deels mis, maar radeloos en Facade zijn wel leuke nummers waar Ik mijn inner villain in kwijt kan. Al hoeft het op een kist te gaan staan niet voor mij, pun of geen pun.

Van de week mogelijk eindelijk wifi thuis 🀘🏽🀘🏽🀘🏽

Maar voor nu nog 8.000 mb/min/sms tot het eind van de maand 😒

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Me weer helemaal uit elkaar gehuild bij Les Mis. No regrets, ik wil nog 9782 keer gaan.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Okay maar waarom zijn de maine coone kittens van vrienden zulke terreurhuisdemonen????

Zó jammer dat de arena spectacular alleen dit weekend is en ik juist dit weekend van alles heb 🫑

LordJohn schreef:
    Me weer helemaal uit elkaar gehuild bij Les Mis. No regrets, ik wil nog 9782 keer gaan.

Mood. Blij dat ik twee keer ben gegaan!

(En ohmg. Matt Lucas koos mij uit vanavond. Ik was awkward, maar dat was zo tof!!)

Derks schreef:
    Zó jammer dat de arena spectacular alleen dit weekend is en ik juist dit weekend van alles heb 🫑

Nawwwh /: hopelijk kan je hem toch nog een keer ergens anders zien ofzo!

--
    Les mis: Green en red heart emoji
    Mijn musicalles zelf nu: thunder..

En dan doen ze natuurlijk precies mijn deel als ik weg ben, hoe kan ik er nu meer feeling mee krijgen?

LordJohn schreef:

Ik ga morgen en AAAAHHHH HYPED

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Dramatic