• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Morgen oplevering aaaaaaahhhh

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Sinds wanneer kun je topics co-hosten? I mean, super handig, maar ik heb die aankondiging precies gemist.:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Debbaut schreef:
    Sinds wanneer kun je topics co-hosten? I mean, super handig, maar ik heb die aankondiging precies gemist.:'D

Volgens mij al best wel een tijdje ^^"

Do it scared, but do it anyway.

ughh, i have a headache. en waarom zijn mijn huisgenoten zo vaak zo LUID?! stop met het random gillen en geluid maken pls? chill lekker in de woonkamer, niet aan de andere kant van mijn deur :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Debbaut schreef:

Je bent niet de enige 😂 lel

Don't walk. Run, you sheep, run.

Debbaut schreef:

Hahaha dit kan inderdaad al een tijdje, zo'n twee jaar. De feature is voornamelijk fijn voor RPG topics of wedstrijden met meerdere hosts c:

Waarom kan ik m'n plottwist/evil scheme nou niet bedenken. Alles waar ik op uit kom is overdone, niet impressive of impactvol genoeg, te onrealistisch, of just boring. Why???????? En ChatGPT is geen goede sparring partner. M'n vriend daarentegen ook niet, omdat hij ook zegt 'Ja ik zie je issue wel'. Help ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Heb ik geen buikpijn, dan heb ik wel rugpijn. Heb ik geen rugpijn, dan heb ik wel hoofdpijn. Of gewoon allemaal tegelijk.

Ah, het leven! (blush)

"Finally the flesh reflects the madness within."

ProngsPotter schreef:
    (...)

Hahaha dit kan inderdaad al een tijdje, zo'n twee jaar. De feature is voornamelijk fijn voor RPG topics of wedstrijden met meerdere hosts c:

Oh!! Dit is erg handig. Haha.

Omnia mutantur, nihil interit

ProngsPotter schreef:
    ughh, i have a headache. en waarom zijn mijn huisgenoten zo vaak zo LUID?! stop met het random gillen en geluid maken pls? chill lekker in de woonkamer, niet aan de andere kant van mijn deur :c

WAAROM zijn er nu twee nieuwe mensen bijgekomen???? Het is kwart voor elf, ik vind het niet per se teveel gevraagd dat het dan rustig is in huis. GA WEG

ProngsPotter schreef:
    (...)

WAAROM zijn er nu twee nieuwe mensen bijgekomen???? Het is kwart voor elf, ik vind het niet per se teveel gevraagd dat het dan rustig is in huis. GA WEG

for anyone wondering. i am still awake. there are still strange people over. and everyone is making unpredictable noises. can you tell how close i am to a mental breakdown? 🙃🙃🙃🙃🙃🙃