• Liefste users,

Een korte update vanuit de Qrew! Vanaf deze week tot en met december komt Rhovanion tijdelijk ons team versterken. Voor velen van jullie zal dit nog een onbekend gezicht zijn, maar de komende tijd zullen jullie vast wat meer van hem gaan zien. Zijn naam is Rob, en hij studeert samen met mij aan de opleiding Communicatie. Hij krijgt deze periode een kleurtje toegewezen omdat hij en ik achter de schermen gaan samenwerken aan een project voor RJ m.b.t. een verandertraject, om nieuwe gebruikers vast te houden en mogelijk oude gebruikers duurzaam terug te halen naar de site. AKA: op naar een actiever Qreaties! *O*

Na de eerste analyses en fases van het onderzoek gaan we een ook focusgroep samenstellen waarin je kan meedenken als je dat leuk vindt, dus stay tuned!

Voor meldingen of vragen over de site kun je zoals altijd het beste bij de oude crewleden terecht; Rob moet eerst nog even ingewerkt worden (;

Dat was het dan weer voor vandaag, lieve groetjes!
    De Qrew

Rob                                                            Froukje

[ bericht aangepast op 30 okt 2024 - 19:38 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik ben benieuwd of er al actiepunten voor het verandertraject zijn vastgelegd. December is al weer even geleden.(:

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

VoIde schreef:
    Ik ben benieuwd of er al actiepunten voor het verandertraject zijn vastgelegd. December is al weer even geleden.(:

Die zijn er zeker! N.a.v. het onderzoek en de koersbepalingen zijn er in totaal zeven plannen uitgewerkt waar we de komende tijd mee aan de slag gaan. Ik weet van RJ dat hij al actief bezig is met het programmeren van één daarvan en we kunnen als mods zelf ook al bezig met drie andere. Er gaat in ieder geval ook nog een nieuwstopic komen waarin we de meest recente ontwikkelingen met jullie zullen delen om jullie op de hoogte te houden :)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Even een vraagje los hiervan, geen idee waar ik het anders moet vragen, maar hoe word Q omhoog gehouden? Ben soms bang dat het opeens verdwijnt. Or am I the only one?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Graveborn schreef:
    Even een vraagje los hiervan, geen idee waar ik het anders moet vragen, maar hoe word Q omhoog gehouden? Ben soms bang dat het opeens verdwijnt. Or am I the only one?

Ik wil ook niet dat Q verdwijnt. I love this place.

[ I will always love you ]

Graveborn schreef:

Wordt nog even wachten.

[ I will always love you ]